RSS-feed bekijken

willem farman (R.I.P.)

Collectie TU Delft, wat was er allemaal?

Dit artikel waarderen

Reacties

  1. willem farman (R.I.P.)'s schermafbeelding
    Dat zijn ze dan ik haalde daar een fokker Spin op die Lips in bruikleen kreeg .Nu staat die ook bij evert louwman .De romp heb ik weggegeven en lips heeft hem weggebracht ivm De Spin
    Ik zou een vampire krijgen want die hadden ze wel een paar .Stuart Howe zou er een regelen .Ja ja dat was dus eehh,,vergeten .Leve de beloftes net als met mijn S11 PH-Hoe .Tot op den draad gesloopt door vliegclub Gilze .Weet je die stelen als raven om huneigen zooitje in orde te houden .Ik had allemaal F104 onderdelen waaronder 5 complete Radars en ineens waren ze vertrokken .Naar een zekere mevrouw in Ede van Vark heet ze een zeer begenadigd techneut maar ook de grootste gauwdief die er rond loopt .Een mannetje uit enkhuizen heeft zijn straf niet ontlopen die is dood .Heeft voor meer dan heelveel van me achterover gedrukt !Die willem was toch nergens te bekennen dus uit oog uit het hart .Dag vogels dag bloemen en nog een allerbest nieuwjaar voor de goede onder ons . Willem Sas
  2. j.weel's schermafbeelding
    ik neem wel aan dat je papieren hebt van die spullen
    want ze kunnen er toch niet zomaar vandoor gaan met jouw spullen
    daar zou je werk van kunnen maken
    bijvoorbeeld
    je had een complete vliegwaardige s11
    en zo wil je hem terug hebben
  3. willem farman (R.I.P.)'s schermafbeelding
    ja ja met het motor en het frame boek doe je niets !Temeer dat hij in bruikleen was van autotron .Dat Autotron is verkocht door jongeheer Diederik lips aan Evert Louwman .
    Die wist helemaal niet wat er van mij stond De hele antieke smederij bestond uit 50%willem sas wat boeken en gereedschappen ik ga niet meer er over zeuren .Een ding is zeker zonder mij had evert geen Farman gehad want ik heb het bewijs geleverd met foto,s en alle tekeningen dat ik hem gebouwd had .Kreeg dus nix mocht in de buurt van de koningin zitten toen zijn museum werd geopend nog geen lintje of een brief van 1000 .Dat is dus hierbij opgelost .Weet je ik heb ze allemaal mee gemaakt Lips ,Driessen<Prins Bernard ,Evert heeft zijn hispanomotor in de 70 er jaren van mij betrokken dwz ik heb hem uit zwitserland mee gebracht en allemaal en iedereen heeft van me geprofiteerd ben en was nog steeds een domme . . . die iedereen vertrouwde en die voor tonnen is belazerd . Stop !
  4. LVA-40's schermafbeelding
    Even een reactie, ergens afkomstig uit mijn tenen via mijn hart:
    1) Intrieste gang van zaken.
    2) Vertrouwen beschaamd door een aantal ....
    3) Een emotioneel beschadigde Willem.

    Conclusie: dit is een mooie plek om ervaringen te delen en erover te praten. Ik kan je echter niet helpen, hoe graag ik dat ook zou willen. Daarom, en dat is een zeer welgemeend advies, zoek hulp bij mensen die je die hulp wel kunnen bieden.

    Hartelijke groet,
    Jan Grisnich