Hallo Cees,
Daar zijn denk ik wel meer mensen naar op zoek! Ik heb er in ieder geval nooit een foto van gezien...
Ik heb alleen foto's van interieurs van de D.17 en C.9. Waarschijnlijk leek die van de D.16 daar wel op.
Ik heb trouwens alleen maar naoorlogse tekeningen van de D.16, of heel simpele overzichtstekeningetjes... Ik denk niet dat ze van heel veel toegevoegde waarde zullenz ijn voor je project.
Cees,
Ik ben nog even aan het zoeken geweest en heb 2 foto,s gevonden van een D.XVII cockpit. Die komt denk ik heel dicht bij die van de D.XVI.
Succes ermee, Stef
Laatst gewijzigd door ReneL; 29 november 2010 om 18:44
Dank je wel Stef! Ik ken deze cockpit wel. Wim Vergeer heeft een heel mooie D.XVII voor FS2004 gemaakt. Dat is eigenlijk zo'n beetje mijn standaard (default) toestel in FS2004. Tot nu natuurlijk. Veel mooie details op deze foto's!
Het donkere paneeltje op de foto rechts, is dat de zuurstofvoorziening? Er zit een aansluitingspunt en de meters hebben een opschrift dat me dat vermoeden geeft. Het komt overeen met een paneel dat bij de D.21 rechts voor zit.
Cees,
Ik ben nog even aan het zoeken geweest en heb 2 foto,s gevonden van een D.XVII cockpit. Die komt denk ik heel dicht bij die van de D.XVI.
Succes ermee, Stef Bijlage 1185