Propellertijdperk - Propeller Age Discussies en vragen over vliegtuigen en andere zaken uit m.b.t. de civiele luchtvaart van voor 1945.
Discussions and questions about civil aircraft and other subjects from the time before 1945
Ik weet niet goed of zo'n vraag al eerder op dit forum is gesteld; maar zijn er mensen op dit forum die mij wat foto's van de sloop en uitfasering van KLM Super connies kunnen mailen ?
En natuurlijk als er mensen zijn die verhalen of weetjes kunnen vertellen van dit helaas trieste hoofdstuk in de KLM Connie geschiedenis dat zou interessant zijn.
Daar ben ik ook al jaren actief op, alleen inderdaad ook niemand die meer leuke, foto's interessantheden etc heeft en of wil delen. is dus moeilijk onderwerp. maar dat begrijp ik natuurlijk..... dat KLM forum is een prima idee en initiatief alleen te kleinschalig qua mensen en resultaten als je het mij vraagt. terwijl er denk ik zo verschrikkelijk veel over onze nationale trots te laten zien is. Anders dan de standaard plaatjes.