» Navigatie - Navigation | | | » NLV |  | » Actieve Discussies - Recent Threads | | | | | | | | | Fokker D-XXIV  Laatste reactie door Fogg Gisteren 00:52 5 Reacties | | | | | | | | | | | | | | | Contrails  Laatste reactie door Tracker 16 mei 2012 23:46 6 Reacties | | | | | | | | | | | | | | | |  | | 
15 mei 2011, 08:32
| | Senior Member | | Geregistreerd: 8 mei 2011 Locatie: Flevoland
| |
Zeker een mooie uitgave, echter krijg wel de indruk dat deze uitgave in begin jaren twintig uitgekomen is. Zie namelijk foto's voorbij komen van Fokker D-VII en C-I toestellen, beide type's kwamen pas in 1919 in de bewapening. Zeker met deze benummering.
Tevens vraag ik mijn af, of er ook van andere leger onderdelen uitgaves zijn verschenen. Dit aangezien mijn interesse niet alleen de Nederlandse luchtvaart behelst maar ook andere zaken welk niet luchtvaart gerelateerd zijn.
| 
15 mei 2011, 10:40
| | Senior Member | | Geregistreerd: 8 april 2009 Locatie: Dordrecht
| | Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Louis .
Tevens vraag ik mijn af, of er ook van andere leger onderdelen uitgaves zijn verschenen. Dit aangezien mijn interesse niet alleen de Nederlandse luchtvaart behelst maar ook andere zaken welk niet luchtvaart gerelateerd zijn. | In deze serie zeker, het hele leger en marine en luchtmacht kom aan bod.
Het zijn in totaal 30 afleveringen, die dus in mijn bezit zijn.
| 
15 mei 2011, 11:08
| | Senior Member | | Geregistreerd: 8 mei 2011 Locatie: Flevoland
| |
In dat geval ben ik benieuwd wat men daarin te melden heeft, men namen het gedeelte wat over de landmacht gaat. Ben namelijk bezig met voorbereidingen van een serie artikelen over het gebruik van motorvoertuigen binnen de Landmacht tot Mei 1940. Eén van de andere bezigheden van mijn persoon.
| 
15 mei 2011, 11:37
| | Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Louis In dat geval ben ik benieuwd wat men daarin te melden heeft, men namen het gedeelte wat over de landmacht gaat. | Tja, ik kan alleen maar tegen je zeggen dat ik goede Whisky\Whiskey schenk.
| 
12 januari 2012, 07:58
| | Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Louis In dat geval ben ik benieuwd wat men daarin te melden heeft, men namen het gedeelte wat over de landmacht gaat. Ben namelijk bezig met voorbereidingen van een serie artikelen over het gebruik van motorvoertuigen binnen de Landmacht tot Mei 1940. Eén van de andere bezigheden van mijn persoon. | Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verbeek Tja, ik kan alleen maar tegen je zeggen dat ik goede Whisky\Whiskey schenk. | Louis, die Whisky\Whiskey vooraads slink wel hoor | 
7 februari 2012, 09:18
| | Senior Member | | Geregistreerd: 7 februari 2012 Locatie: Rotterdam
| |
Bedankt voor het delen!
| 
7 februari 2012, 10:29
| |
Graag gedaan Jorri, en welkom op de Nederlandse Luchtvaart site | 
7 februari 2012, 11:24
| |
Dankjewel! Ben erg blij dit forum gevonden te hebben, het staat vol mooie dingen | 
7 februari 2012, 11:40
| | Senior Member | | Geregistreerd: 19 november 2007
| |
@ Jorri,
Welkom! Hoe heb je de site gevonden? Google oid?
Chris
| 
7 februari 2012, 11:48
| |
Hoi Chris,
dat is inderdaad Google geweest, op zoek naar verschillende dingen over Fokker en de LVA.
|  | | | | Discussietools | | | | Weergave | Lineaire weergave |
Regels voor berichten
| Je mag geen nieuwe discussies starten Je mag niet reageren op berichten Je mag geen bijlagen versturen Je mag niet je berichten bewerken HTML-code is Uit | | | |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23.