Propellertijdperk - Propeller Age Discussies en vragen over vliegtuigen en andere zaken uit m.b.t. de militaire luchtvaart van voor 1945.
Discussions and questions about military aircraft and other subjects from the time before 1945
In verband met een onderzoek naar de ILUG in Göteborg in 1923 ben ik op zoek naar informatie over de Nederlandse deelname aan de tentoonstelling. Ik kan me vaag herinneren dat er ooit een artikel over het demonstratieteam is gepubliceerd. Zou in een kopie zijn geďnteresseerd.
Uit het archief van Dik Top; Ontvangst van de "vijf vingers" (Versteegh op de schouders) op Soesterberg, na hun roemrijke prestatie's te Goteburg (Zweden) in 1923. Op de foto links is Lt. Vis. Hopelijk heb je hier iets aan.
Ik heb deze demonstratie vanuit het perspectief van de NV Nederlandse Vliegtuigenfabriek beschreven voor mijn nog te verschijnen boek. Iedereen die daar belang bij heeft kan mij een PM sturen en dan zal ik het concept stuk je toesturen!
@Amonhorus, een schitterende foto! Heb je ook foto's waar ir. Grasé op staat? Volgens mij laat deze foto namelijk zijn aankomst op Soesterberg zien...