11 Bijlage(n)
Fokker S.14 Mach trainer Czech Master 1/72 (destijds via IPMS NL)
Het is al weer een eeuwigheid geleden dat ik hier op dit forum heb rondgeneusd. De felicitatie voor mijn verjaardag jongstleden zondag herinnerden mij er aan het bestaan van deze bron van info. En nu vandaag zit ik te zoeken naar bruikbare info voor de bouw van een 1/72 model van de Fokker T.V. De kit bestaat uit kunsthars onderdelen en een plaatje transparant 'gevacformed' plastic. Ooit eens gekocht bij de IPMS shop (bij Han Krol als ik mij niet vergis). Ik was hier dik 10 jaar geleden aan begonnen in het kader van 100 jaar Fokker. Net zoals met vele andere kits ging ie terug op de plank voor ooit, later, eens, wie weet wanneer af te bouwen. Ik kwam 'm van de week opeens weer tegen.
Wat ik destijds ook heb gekocht bij dezelfde IPMS winkel was de FOkker S.14 eveneens in 1/72. Die is inmiddels afgebouwd en ik wil jullie hierbij graag de foto's tonen.
Bijlage 36541Bijlage 36550Bijlage 36549Bijlage 36548Bijlage 36547Bijlage 36546Bijlage 36545Bijlage 36544Bijlage 36543Bijlage 36542Bijlage 36551
Geen idee of bij plaatsing deze prenten nog verschaald dan wel gecropped worden, want ze verschijnen nu wel loeigroot op mijn scherm. Misschien dat er een tipje kan worden gegeven? Bij voorbaat dank.
Bedankt voor het kijken.
Peter