Ontzettend jammer dat dit allemaal gebeurt. Jammer dat we zo weinig weten en horen over de feitelijke zaken. Wie weet wat er de laatste jaren allemaal is gebeurd binnen het management? Waar zijn de echte fouten gemaakt?
Ik ben 'viendje' van het Aviodrome, maar deze club communiceert heel slecht en houdt haar donateurs niet op de hoogte. Deze Stichting staat formeel los van het Aviodrome, maar begin steeds meer de indruk te krijgen dat met het Aviodrome nu ook deze stichting het heeft begeven.
Het Aviodrome had veel meer kunnen zijn door een echt 'levend museum' te worden. Ik heb grootste vliegfeesten gemist. Op de binnenkomst van de Connie en de DC6 na, dat was echt leuk. Kijk eens in omringende landen wat er gebeurt. Ook met de Constellation is niet veel meer gebeurd. Voortdurend is geroepen dat er weer gevlogen zou gaan worden. En de mooie oude F27 in NLM kleuren maakte één keer een rondvlucht (ik was er gelukkig bij). Natuurlijk wil de KLM de DC2 Uiver graag voor een prikkie overnemen, en misschien nog meer. Ik ben van mening dat de KLM het Aviodrome zou moeten overnemen. In één klap een fantastisch stuk Nederlands luchtvaarterfgoed bij elkaar gered en in bezit. Dan maak je toch helemaal de blits als KLM? Misschien leuk om te kijken naar Lufthansa, die een Lockheed Starliner in de USA compleet herbouwd, er mee gaat vliegen in Europa. En ondertussen de DLBS stevig sponsort.
Kom op jongens, denk even niet aan de eigen zakken. Doe iets, en doe het nu!