Die andere foto's: geen Fokkers denk ik, evenmin Fokker fabriek. Let op de vloerbedekking, deze is anders dan op de Fokkerfoto's. En op één van de foto's van de neus assembly zie je een bordje hangen met Engelse tekst (foreman enz.).
Printable View
Die andere foto's: geen Fokkers denk ik, evenmin Fokker fabriek. Let op de vloerbedekking, deze is anders dan op de Fokkerfoto's. En op één van de foto's van de neus assembly zie je een bordje hangen met Engelse tekst (foreman enz.).
Onze vliegers in Indië .
De geschiedenis der Indische militaire luchtvaart van haar aanvang tot de capitulatie van Bandoeng in 1942
door: C.C. Küpfer
Vliegwereld Bibliotheek nummer drie
uitg.: Boom-Ruygrok Haarlem
Geb. boek met stofomslag, 358 pag.
In goede staat, stofomslag heeft slijtage
prijs is excl. verzendkosten.
? Onze vliegers in Indië - Oorlog en Militair - Marktplaats.nl
Op Marktplaats wordt dit fotootje aangeboden:
Bijlage 20444
Weet iemand wat voor type het is ? De verkoper noemt trouwens het teken op de staart 'een Romeins teken'. Netjes.
Het zou een Klemm Kl-32 moeten zijn volgens de volgende website: Civil Aircraft Register - Germany
Stuurhuis Fokker 50.
? Cockpit Fokker 50 - Luchtvaart en Vliegtuigspotten - Marktplaats.nl
Die Klemm is een KL31
Grasshopper. Volgens het Duitse vliegtuig register dat ik gevonden heb is het vliegtuig D-EGFO een KL32b XIV en daar hou ik het voorlopig op. Ik heb de foto intussen gekocht. Als zij binnen is kijk ik op de achterkant. De KL31 en KL32 lijken sprekend op elkaar en zij hebben allebei verschillende (lijn- en ster) motoren gehad, dat maakt identificatie er niet makkelijker op. Kaasjager en jij/u bedankt voor de info. JanJr.
Fokker F.VIIIa 1/48
Aangeboden wegens ruimte gebrek. Handgemaakte Fokker F8a diorama 1940. Dit was een door het leger gevorderde KLM toestel (PH-OTO). Afmeting diorama 35x35 cm, spanwijdte 50 cm.
Bazzmann - Emmen , Drenthe.
? Fokker F.VIIIa 1/48 - Modelbouw | Vliegtuigen en Helikopters - Marktplaats.nl
Wowie! Bazzman, niet doen! Niet verkopen, daar is'ie veel te mooi voor!