Te koop op Ebay in Duitsland , een V1 Reichenberg replica
Vraagprijs € 40.000
Printable View
Te koop op Ebay in Duitsland , een V1 Reichenberg replica
Vraagprijs € 40.000
Foto's Luchtvaartafdeling vliegers militair Marine MLD LVA.
Een lot foto's m.b.t. de Nederlandse militaire luchtvaart.
Het zijn bijna allemaal groot formaat foto's.
LET OP: HET GAAT OM NADRUKKEN EN NIET OM ORIGINELE FOTO
? Foto's Luchtvaartafdeling vliegers militair Marine MLD LVA - Foto's en Prenten - Marktplaats.nl
Origineel stukje linnen van Fokker F-VIIa H-NACT jaren '20
Aangeboden:
Een origineel stukje linnen afkomstig van de huid van de Fokker F-7a, met registratie H-NACT, die in luchtvaartmuseum Aviodrome staat. Het doek uit de jaren '20 waar dit stukje vanaf komt, is bij de start van de restauratie van het toestel in 1984 verwijderd. Het linnen is geplakt op een verklaring van authenticiteit, uitgegeven door Luchtvaartmuseum Aviodome (tegenwoordig Aviodrome).
In mijn verzameling heb ik ook zo'n stuk textiel met die verklaring. Ik vraag me af of de kleur nog dezelfde is als die uit de KLM tijd. Het vliegtuig heeft, als ik me goed herinner, in Scandinavië gevlogen, dus misschien met een ander verflaagje. Mr. van Westerop heeft echter 'n klein foutje gemaakt in de Engelse tekst. Hij verkoopt het stukje doek als 'peace of fabric'. Vrede zij met hem. JanJr.
Titel van de foto spreekt voor zich:
Richard Byrd tijdens voorbereiding op een expeditievlucht. Op de achtergrond Fokker F.VII 3/m
1928 Press Photo Richard E Byrd South Pole Expedition Plane Pontoons Boston | eBay
Persluchtbol V1 WO2
Persluchtbol van V1 uit de tweede wereldoorlog.
Onderdeel van een Duitse raket.
? Persluchtbol V1 WO2 - Militaria | Tweede Wereldoorlog - Marktplaats.nl
R.a.f stuurknuppel van vliegtuig.
Te koop stuur knuppel van raf toestel 2 ww
Op houten plateau
Staat of toestand is mij onbekend.zolder vondst.
Met diverse knopen.schakelaar en handel.
Is nu een lamp van gemaakt.ps.geen snoer aan
Werking onbekend.
? R.a.f stuurknuppel van vliegtuig - Militaria | Tweede Wereldoorlog - Marktplaats.nl
Vliegerhelm voor 1940.
Zeer zeldzame vliegerhelm in uitmuntende staat! Waarschijnlijk Nederlands voor 1940. Exact hetzelfde model in het legermuseum Soesterberg. Hierbij wordt vermeld dat het exemplaar uit 1938 komt. Dit type helmen worden ook "Roold" helmen genoemd. De (gedeeltelijke) herkomst van deze is bekend en wordt aan de nieuwe eigenaar bekend gemaakt.
Geen onzin biedingen of vragen wat deze moet kosten. Als ik tevreden ben met het bod neem ik contact met u op.
? Vliegerhelm voor 1940 - Militaria | Tweede Wereldoorlog - Marktplaats.nl
originele engelse skeeter.
bj 1960
een van de eerste helicopters.
1960 Saunders-Roe Skeeter AOP.12 Helicopter
Aircraft registration - 8022 M
Codes - XN341
4 cil. de Havilland gipsy 215pk motor.
luchtgekoeld.
helemaal compleet.
heeft lang in prive-museum gestaan.
ex btw
Deze helikopter werd in 1989 afgestoten door het Engelese leger en kwam toen in de collectie van het Stondon Motor Museum , na het overlijden van de eigenaar is de gehele collectie afgelopen zomer geveild .
http://link.marktplaats.nl/m976342739 € 17,500