Ik dacht even dat de helis nog niet geleverd waren maar je hebt helemaal gelijk.
Printable View
Abu Dhabi, van1968 tot 1976Bijlage 36704Bijlage 36705Bijlage 36706
Een uitstap naar Zuid Afrika en wel naar Venda, 1983 tot 1994
Bijlage 36707Bijlage 36708Bijlage 36709
ook Bophuthatwana lag in Zuid Afrika en had een eigen luchtmacht
Bijlage 36710Bijlage 36711Bijlage 36712
Als laatste van dit drieluik Transkei. Geen roundel maar een miniscuul vlaggetje op de deur.
Bijlage 36713Bijlage 36714
Vergeet ik bijna dat er nog een thuisland was. Ciskei had ook een kleine luchtvloot. Alleen op deze Skyvan zit iets wat als roundel kan worden bestempeld.
Bijlage 36716Bijlage 36717
Bijlage 36718Bijlage 36719
ROFLOL, het lijkt wel of we bij Gerard op de goeie knop hebben gedrukt en net als bij de éénarmige bandiet, rollen de muntjes nu onbeperkt over de vloer. Ik vind het baje interessant en kijk uit naar wat er nog allemaal komt.
Adri
NB, ‘k zie geen plaatjes bij de laatste posting
Getuige de link onder al zijn posts is het één Gerards kennisgebieden, dus dat hij er nu eens even werk van maakt in dit forum is niet heel vreemd. Ik zie nu weer een redelijk aantal posts als ik 'What's New?' aanklik. Want anderzijds gebeurt er op dit forum weinig tot niks.
Ik heb hier vooral aangehaakt omdat er zo nu en dan iets gepost werd over de luchtoorlog boven Nederland. Dat is mijn voornaamste interesse wat de luchtvaart betreft. Hoewel ook ook ben begonnen als een algemene vliegtuig-liefhebber.
Het kan toch niet waar zijn dat alle luchtvaart- enthousiasten digitaal actief zijn op de vinger van één hand te tellen zijn?
Ik ken de voorgeschiedenis van dit forum niet, maar hoe is deze situatie ooit ontstaan? Een forum opgedeeld in een groot aantal sub-fora maar nauwelijks gemiddeld één post per dag?
Gisteren druk druk druk sus niets gepost vandaag maar is kijken wat ik kan doen
Kurdistan heeft al een aantal jaar deze E135 in gebruik
Bijlage 36721Bijlage 36722