Bijlage 35560
nog een op Zestienhoven
Printable View
Bijlage 35560
nog een op Zestienhoven
Bijlage 35561
Den helder Heliport. Sikorsky S-58T .
Bijlage 35563Bijlage 35563
16hoven ca 1984
Bijlage 35581
Turkse C-130 op Zestienhoven
Bijlage 35615
mijn eerste An-12. maar wel balen dat hij zo ver weg stond
Bijlage 35632
16 hoven
De Tyne van de Transall(?) levert zowat 2 keer het vermogen van de Dart van de Herald, maar is even groot. Mooi ontwwrp dus.
Bijlage 35651
toen de marine nog met de AB204 vloog
Bijlage 35659
winter in de 80er jaren met een Hansajet bij Schiphol
Calibratie van de 24 zo te zien, de PH-HFC deed toen het werk wat de PH-LAB tegenwoordig doet.
Bijlage 35660
Schiphol. Garuda Dc-10-30
Bijlage 35663
SChiphol Boeing 747 Cargo
Bijlage 35666
Schiphol B707 Olympic
Mooie kist met 6 ringen op de staart, 5 mocht niet van het Olympisch comité.
Waarom niet?
Bijlage 35670
2010 Florida
Die hebben de rechten op dat logo en vonden het niet zo leuk dat er een maatschappij mee ging rondvliegen. Net als dat Peugeot de rechten heeft op een 0 in de type aanduiding. De Porche 911 was eigenlijk de 901, tot Peugeot er werk van maakte. Toen werd het dus de 911.
Bijlage 35682
Zestienhoven. Geen idee meer wanneer en waarom dit feestje was.
Het was 1978, een Fly In van de Rotterdamse Aero Club, prachtig weer, ik was daar ook.
Veel General Aviation en Oldies uit o.a. België, ik vond het een geweldige happening.
Ik maakte ook een foto van de PH-NKD op een andere plek.
Groet,
Henk Steevens
Bijlage 35683
Dank je voor deze informatie.
Bijlage 35685
Deze is van dezelfde dag
Klopt, die heb ik ook.
En deze was er ook.
Groet,
Henk Steevens
Bijlage 35686
4 juni 1978. De dag dat de Fokker S-11 PH-DMA, ook deelnemer van het vliegevenement, na de start aan de oostzijde in de bomen belandde.
Ik herinner me van die dag nog een oude belg die aan kwam in een Pou du Ciel en na de landing staand in de cockpit het applaus van het publiek in ontvangst nam.
Moet ik nog ergens een foto van hebben maar die is ver weg verstopt op de zolder.
ik heb er ook nog 2 van die dag gevonden, hier de 1e
Bijlage 35691
Bijlage 35701
nog meer Zestienhoven
Zestienhoven, waar ligt dat? ... of bedoel je misschien: Rotterdam The Hague Airport, het zusterveld van BREDA INTERNATIONAL AIRPORT, aka Seppe.
Adri
Ten tijde dat de foto's genomen zijn heette het vliegveld nog Zestienhoven!!!!!
Groet,
Henk Steevens
Adri, heet op Google Earth nog steeds Zestienhoven...
groetjes, Trudy
Het zal voor mij altijd Zestienhoven blijven. Als die in den Haag zo nodig een luchthaven willen hebben hadden ze Valkenburg maar open moeten houden.
Of Ypenburg.
Groet,
Henk Steevens
Adri, je humor werd niet herkend.
Groet, Ruud.
Gelukkig wel door jou (en Trudy?)
Adri
moest even denken, Adri... tegenwoordig weet je het maar nooit...maar toen viel het kwartje !
groetjes, Trudy
Bijlage 35702
Nog een van 16hoven. Lekker kleurrijk
G-BEBB is een Handley-Page HPR.7 Dart Herald van Air UK,
De bruine staart links behoort aan Piper PA-31-350 Navajo Chieftain PH-ASU vann FAST Airways Eelde (later Quick Airways)
En daarachter lijkt het op een Euralair Learjet.
Meer over de Herald: Facebook
Bijlage 35705
ca 1985, toen ik nog thuis woonde in Vlaardingen. Recht onder de aanvliegroute naar Zestienhoven. Meestal was ik te laat voor een foto maar ik had toevallig de camera bij de hand om deze DC-9 te fotograferen. Natuurlijk stond er weer eens een boom in de weg .:) Praktika met 400 mm los uit het handje