Oorspronkelijk geplaatst door
hubobe
Beste deelnemers aan deze discussie,
Als starter van de discussie wil ik jullie hartelijk bedanken voor jullie positieve bijdrage aan het onderwerp! Erg leuk om te horen dat een discussie over nieuwe projecten (ook) op dit forum leeft! Leuk ook om alles suggesties te lezen, ik mis er toch ook nog wel een paar... :-)
(n.b. Ze zijn, vrees ik ook even vergeten dat, door Aviodome en Aviodrome, de luchtvaartcollectie Nederland verreikt is met o.a. de Fokker F.2, DC-2, Connie, Fokker F.8, Boeing 747, Fokker F-27 proto, en nog vele andere kisten. Feit is dat al die projecten op zijn gezet met heldere businessplannen en afgerond zijn met sluitende begrotingen (en goedkeurende accountantsverklaringen), en met grote tevredenheid van Nationale fondsen en duizenden donateurs. Jammer dus dat hun bijdrage aan de toekomst van de Nederlandse luchtvaarthistorie alleen maar bestaat uit van die typisch Hollandse zeur-kritiek, een andere bijdrage kunnen ze vast niet leveren....)
Op dit moment wordt overigens, door de Vriendenkring van de Aviodrome, gewerkt aan een vliegende Fokker D.7 tweezitter (met hopelijk een origineel werkende Mercedes D-III motor) en de Vriendenkring wil binnenkort weer nieuwe restauraties starten.
Maar goed, we nemen alle goeie suggesties mee. Ook via andere kanalen zijn er heel erg veel leuke reacties binnen gekomen. Dank dus voor jullie positieve betrokkenheid!
Met vriendelijke groet,
Arno van der Holst, Verenigde Vleugels