Met muis en toetsenbord:p Dankjewel:D
Vanavond heb ik de verwarmingsregelaar voor de cockpit gemaakt en de staartwiel-vastzet-hendel :wacko: gemaakt.
Printable View
Na het zien van de documentaire 'De Meivliegers' van Hans Vos heb ik nog meer inspiratie gekregen om door te gaan!
Dus bij deze;)
Ook de rechterzijkant is nu af:D Wat alleen nu rest, is:
- De bodem van de cockpit (met stoel, roerpedalen en stuurknuppel)
- Verlichting (en draden)
- Aankleding van de cockpitkap- en ramen
Zoals te zien is, heb ik een klein kleurtestje gedaan.
dat ziet er geweldig uit
Dankjewel:thumbup:
Ik heb de roerpedalen ook gemaakt. Ik heb alleen nog wat twijfels over de verhoudingen van de cockpit, dus daar ga ik nog een en ander aanpassen. Vermoedelijk heb ik het buizenframe te breed gemaakt. Wat vinden jullie?
Stuurknuppel en stoel voor de vlieger zijn toegevoegd, hier moeten alleen nog wat kleine dingetjes aan gebeuren. Bij deze een sfeerplaatje, even in de cockpit gluren:blush:
Wel een vervelend soort cockpit overigens: niets is verborgen achter paneeltjes, of in kastjes ofzo. Al die draden en buizen moeten daarom getekend worden, maar, belangrijker nog, geanimeerd. En dat wordt nog wel een geduldklusje...
In elk geval, het gaat de goede kant op:)
ik vind het er geweldig uit zien
gaat dit voor een spel worden
Dankjewel:thumbup: Dit wordt natuurlijk voor Microsoft Flight Simulator X:D
Wat mij betreft, de cockpit is qua modellering nu af:D vlak naast/achter de stoel heb ik het erg simpel gehouden, ik denk dat dat namelijk niet nuttig is. Wie kijkt daar nou?
Achter de zitting, in de romp, moet nog wel een en ander komen, nog kijken hoe ik daaraan invulling ga geven.
Volgende stap: optimaliseren van de details, zodat de computerprestaties wel redelijk blijven en er nog genoeg detail overblijft.
Fijne avond!
gaaf
moet dat spel tog maar is kopen
Kaasjager,
Je bent echt mooi bezig. Ik vraag mij alleen af of dit niet iets te gedetailleerd is voor een flightsim model, of is dit normaal voor de modellen die je normaal in deze flightsim tegenkomt?
Verder vroeg ik mij af of je aan al die hendels die je gemoduleerd heb ook een functie kan/gaat toewijzen, zodat het in de sim ook echt werkt. Lijkt me ook nog een hele klus maar beregaaf.
Ik kijk met belangstelling uit naar het eindresultaat. Maar zoals het nu gaat zal het echt een prachtstuk worden. Ga zo door.
Mvg, Boris