Vleugeltip Auster R11, beschadiging opgelopen op Vliegbasis Twenthe, 4 september 1948, 23 x 11,5, Bieden va E 30, -,
Amsterdam, Noord-Holland
? Vleugeltip Auster R11, 1948, Kon.Luchtmacht [LSK] - Luchtvaart en Vliegtuigspotten - Marktplaats.nl
Printable View
Vleugeltip Auster R11, beschadiging opgelopen op Vliegbasis Twenthe, 4 september 1948, 23 x 11,5, Bieden va E 30, -,
Amsterdam, Noord-Holland
? Vleugeltip Auster R11, 1948, Kon.Luchtmacht [LSK] - Luchtvaart en Vliegtuigspotten - Marktplaats.nl
Lijkt me toch eerder een propellertip?
In de oorlog uit een genoodland vliegtuig gesloopt in de omgeving van Mill.
Heb er een boekje met achtergrondinformatie bij. Deze radio zender en ontvanger werd achter in het vliegtuig ingebouwd, de piloot bediende hem met een afstandsbediening.
Schijndel, Noord-Brabant .
€ 50,00
? vliegtuig radio C-47, P-51 zender en ontvanger. WO2 - Militaria | Tweede Wereldoorlog - Marktplaats.nl
Hierbij aangeboden een extreem zeldzaam rekje voor de 37mm granaten van de Stuka kanonvogel versie. Dit is de versie van de Stuka waarmee Rudel grote succesen behaalde.
Het rekje is een harde bodemvondst met op de achterkant zelfs nog wat verf resten.
Is extreem zeldzaam !! Mag weg voor een goed bod
Helmond, Noord-Brabant
? Luftwaffe: Laadrek Ju-87 stuka Kanonvogel -extreem zeldzaam- - Militaria | Tweede Wereldoorlog - Marktplaats.nl
Mooi blad uit de waddenzee gevist.
Deels voorzien van zijn originele lak.
blanke lak erover gespoten ivm consenvering.
helaas van de naaf af gezaagt maar daarna voorzien van een metalen schroefdraad.
€ 75,00
IJmuiden, Noord-Holland
? Avro Lancaster Propellerblad - Militaria | Tweede Wereldoorlog - Marktplaats.nl
Aangeboden houten antenne p-51mustang mooie staat
Zie foto.
Haaksbergen, Overijssel
Tel: 0636026831
Ik denk dat dit een spitfire atenna is
? Fokker D-XXI - Oorlog en Militair - Marktplaats.nl
Beschrijving
Halve propeller op standaard. Dit is afkomstig van een vracht vliegtuig van de knil uit 1938 die neergestort is. Deze informatie is afkomstig van mijn overgrootvader die op dat moment als marconist in het vliegtuig zat. (Whb teekamp 06-09-1906) Na de crash had hij deze gedemonteerd als aandenken. Dit betrof wel een fokker van het nederlandsch indisch leger. Geen bescheiden meer.. deze zijn zoek geraakt bij verhuizen van mijn familie naar Indonesië.
De propeller is in zeer goede staat dus geen onzin biedingen. Tevens heb ik niet meer informatie en ook niet de tijd om hier achteraan te blijven gaan.
Het is echt een kunstvoorwerp om in huis te hebben.
Mooi Blad van de beruchte duikbommenwerper "Stuka"
Blad heeft altijd in de loods gestaan en dat is af te lezen van de conditie.
heeft wat reparaties die voor zichzelf spreken ( reparaties die tijdens de oorlogs zijn gemaakt )
De verf op het blad is RLM (Reichs Luftfahrt Ministerium)76 Zwarts Grun, de standaard kleur voor duitse propellors
verder rijkelijk voorzien van stempels.
LET OP DIT BLAD HOEF NIET WEG EN STAAT OOK NIET IN DE WEG!
Ruilen kan voor Duits wapen of Amerikaanse wapens of originele helmen.
IJmuiden, Noord-Holland
? Stuka Propellerblad - Militaria | Tweede Wereldoorlog - Marktplaats.nl
Dat is een ATA/ARA antenne van een command set SCR 522
.Leuk heb ik een tafeltje van gemaakt ooit 3 antennes =1 bijzet tafeltje