Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 19

Discussie: G.1 op Ebay

  1. #1

  2. #2
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Ay Caramba! Dat is weer een heel nieuwe serie. Vermoedelijk de 335. Met een aparte registratie, 1 + 0. kan me weinig foto's heugen van Duitse machines met draaiende motoren

  3. #3

    Standaard

    Hoi,

    Van dit toestel heb ik ook meerdere foto's gezien, mits we er vanuit kunnen gaan dat men de neusen niet geregeld verwisselde, maar nog nooit kunnen vaststellen welke G.1 het is. Kan het niet de 324, 326, 334 zijn?
    Herkent iemand misschien de hangars? Is het op Waalhaven?

    Groet,

    Mathieu.

  4. #4
    Geregistreerd
    1 maart 2009
    Locatie
    Bergschenhoek
    Berichten
    345
    Weblogartikelen
    1

    Standaard G.I op Ebay

    Er staat nu nog een 4e foto bij, misschien wel de mooiste.
    Foto,Prototyp,Fw189,Flugzeug,Kennung,Uhu,Aufklärer ,2.WK
    Ik heb niet genoeg informatie om iets zinnigs over een registratie te kunnen zeggen, maar als je naar de overschilderwerk kijkt zou het laatste cijfer inderdaad een 5 geweest kunnen zijn. Ik hoop dat jullie er uit kunnen komen.
    Groeten, Stef

    Laatst gewijzigd door ReneL; 21 december 2009 om 09:21

  5. #5

    Standaard

    Hoi Stef,

    Dit is inderdaad een hele mooie!! Als je goed kijkt zie je inderdaad dat het laaste cijfer een 5 is, misschien op het orgineel nog beter te zien. Overigens schijnt de registratie 1+0 een Rechlin registratie te zijn dus ik ga er maar even van uit dat de foto op Rechlin genomen is.
    Dank voor het plaatsen.

    Groet,

    Mathieu.

  6. #6

    Standaard

    Mooie foto's Wat ook interesant is dat je goed kunt zien op de laatste foto dat deze G.1 uitgerust was met een radio, je kunt de doorvoer en draad naar de antennemast goed zien.

    Chris

  7. #7

    Standaard

    Mooie serie
    Ook leuk dat duidelijk te zien is dat de Nederlandse registratie gewoon overgeschilderd is.

  8. #8
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Rene,
    Dat gebeurde heel vaak, waarschijnlijk gewoon met een blokkwast of zo.
    Ga maar eens kijken naar de G-1 staartboom in het MLM. Daarop zie je nog heel duidelijk de kwasstrepen zitten.
    Helaas is de originele kleur, die op sommige plaatsen door beschadigingen te zien was, recent overgeschilderd door een overijverige medewerker...

  9. #9

    Standaard

    Hoi,

    Het wordt een iedergeval voor de verkoper van de foto's een goede kerst Een foto staat al op 220 euro, een op 150 en de andere 2 al boven de 50!!!

    Groet,

    Mathieu.

  10. #10

    Standaard

    Een verkoper die dit aanbiedt als een prototype van een FW-189..?
    Duidelijk niet iemand met verstand van zaken!

Tags for this Thread

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •