Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Constellations op Rotterdam...

  1. #1

    Standaard Constellations op Rotterdam...

    Jawel, er is een tijd geweest dat er ook "echte vliegtuigen" naar Rotterdam kwamen!
    Helaas nu niet meer zo...

    Op oud Zestienhoven.nl - Connies op Rotterdam zie je alle Constellations die naar Rotterdam zijn geweest, en ook de rest van
    oud Zestienhoven.nl - Home is zeer zeker de moeite waard!

  2. #2

    Standaard

    Hoi,

    Inderdaad leuke links, en helaas het is niet meer Maar een foto vind ik wel opvallend, bij de eerste link staat onder 1962 een foto van een toestel van Aero transport. Als je kijkt net voor de vleugel lijkt de romp te verspringen! Ik ga er maar even vanuit dat het aan de foto ligt en niet aan het toestel.

    Groet,

    Mathieu.

  3. #3
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Mooie site

  4. #4

    Standaard

    Inderedaad hele leuke/interessante site, zou mooi zijn daar weer eens een connie te zien!

    Chris

  5. #5
    Geregistreerd
    25 februari 2009
    Locatie
    Leusden
    Berichten
    655

    Standaard

    Mathieu,
    Het zit 'm in de beschildering én de Connie zelf, bekijk de Connie van Royal Air Burundi eens goed en je ziet dat de 'voorste' rij ramen verspringt t.o.v de andere, de beschildering van de Aero Transport gaat daarin mee, 't is dus 'gezichtbedrog' en 't ligt dus niet aan de foto.

    Jacob Terlouw.

  6. #6

    Standaard

    Hoi Jacob,

    Je hebt gelijk, dank je! Ergens merkwaardig dat ze zo verspringen, misschien gedaan dat lange mensen ook normaal bij een rampje konden zitten. Overigens is er een hele mooie simulatorvan een Connie, is nog te huur ook! Zie op: Super Connie Sim

    Groet,

    Mathieu.

  7. #7
    Geregistreerd
    28 juli 2008
    Locatie
    Numansdorp
    Berichten
    174

    Standaard Connies op Zestienhoven

    Ik ben wel eens in een Connie geweest en weet dat er op die hoogte waar de raampjes verspringen en verhoging in de vloer van dit toestel zit.
    Dat is dus de reden van het verspringen van de raampjes.

Tags for this Thread

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •