Pagina 2 van 7 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 67

Discussie: Fokker D.XXI tekening.

  1. #11
    Geregistreerd
    8 maart 2009
    Locatie
    Kampen
    Berichten
    72

    Standaard

    Dus in Hoogeveen willen ze geen kopieen verstrekken, zou erg jammer zijn. Hopen dat ze die stelling bijstellen in de toekomst

  2. #12
    Geregistreerd
    5 januari 2010
    Locatie
    heerhugowaard
    Berichten
    927

    Standaard

    nope doen ze niet ze willen er in de toekomst zelf 1 bouwen als er genoeg geld voor word betaald door een instacie
    en ze willen dus niet dat het mogelijk is voor derden om er 1 te bouwen

  3. #13
    Geregistreerd
    9 januari 2010
    Locatie
    Ijsselstein
    Berichten
    177

    Standaard

    Nou ik denk als jullie een ton of 6 willen betalen dat ze er wel 1 willen bouwen voor jullie VLIEGEND dan he!

  4. #14
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Ik ben twee keer in Hoogeveen geweest om hun archief in te zien (en te scannen) geen enkel probleem gehad. Zeer vriendelijke mensen.

  5. #15
    Geregistreerd
    9 januari 2010
    Locatie
    Ijsselstein
    Berichten
    177

    Standaard

    kijk dat bedoel ik het zijn geen beroerde mensen! Ze willen denk ik het allemaal beschermen tegen mensen die iets niet waar kunnen maken

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EGI Bekijk bericht
    kijk dat bedoel ik het zijn geen beroerde mensen! Ze willen denk ik het allemaal beschermen tegen mensen die iets niet waar kunnen maken
    Knappe mensen daar in Hoogeveen als ze na een mailtje of telefoontje al kunnen beoordelen of iemand iets waar kan maken of niet! Klassiek voorbeeld is nog altijd een mercedes-benz verkoper die een schatrijk man de deur wees omdat hij wat slonzig gekleed was

    Groet,

    Mathieu.

  7. #17
    Geregistreerd
    8 maart 2009
    Locatie
    Kampen
    Berichten
    72

    Standaard

    Nou EGI dus jij denkt dat ze voor 6 ton een DXXI voor mij kunnen maken vliegend en al ??
    Hoe weet je dat en waar baseer je het op ?

    gr
    richard

  8. #18
    Geregistreerd
    5 januari 2010
    Locatie
    heerhugowaard
    Berichten
    927

    Standaard

    Dat verhaal van die mercedes ken ik degene die dat overkwam was mijn oud hely leraar in zen spijkerbroek oude trui aan petje op zen kop bij mercedes een c l k willen kopen
    hij werd de tent uit gekeken
    hij heeft toen maar een morgan +8 met alle opties er op gekocht

    Je kunt daar inderdaat het 1 en ander rustig scannen
    maar niet de echte bouwtekeningen die je nodig hebd met alle info
    die dus weer net eve niet
    Ik heb al zoveel tekeningen gezien
    zonder maten e n z daar heb je echt niks aan

  9. #19
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Een luchtwaardige D.7 laten bouwen kost 100.000 euro, maar dan heb je nog geen motor!

    En het bouwen van een complete D.8 vleugel kost 80.000 euro, dan moet je er dus nog een vliegtuig om heen bouwen.

    Luchtwaardige (nieuwe) houten propellors kosten tussen de 4.000 en 10.000 euro. Dan moet je hem nog laten keuren en certificeren. Als je een Hamilton Standard 3E50/65 propellor, of vergelijkbare prop kunt vinden moet je op een veelvoud daarvan rekenen! Tip: er zitten er twee op de oranje DC-3 van het Aviodrome!
    Laatst gewijzigd door g-1reaper; 19 februari 2010 om 21:01

  10. #20
    Geregistreerd
    9 januari 2010
    Locatie
    Ijsselstein
    Berichten
    177

    Standaard

    Dat schat ik gewoon! Als je tegenwoordig ziet wat de prijzen allemaal doen om een vliegende kist te bouwen!

    Weet je dat zo project eigen niet haalbaar is je moet zoveel investeren je krijg je geld nooit meer terug want het is en blijft een replica.!!

Tags for this Thread

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •