Pagina 7 van 15 EersteEerste ... 5 6 7 8 9 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 143

Discussie: MLM collectie volop in beweging

  1. #61

    Standaard MLM collectie volop in beweging

    Beste Topgun1984,

    Je roepnaam bracht me op een gedachte.

    Met Belgen is goed om te gaan hoor, maar als je met US Topgun Diplomacy binnen stapt haken ze af...



    Tracker.

  2. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sander Bekijk bericht
    Die Curtiss Hawk, is dat een H75A-7? en ik neem aan dat ze van alle hangende vliegtuigen de wielen in ingetrokken stand maken? ik wens ze in ieder geval veel succes met het ophangen van een B-25, ben benieuwd hoe ze dat gaan doen
    Is deze Curtiss P-6E ,had er nog een linkje van.
    Zijn best al ver met de bouw van deze kist.
    foto's en info

    Indd Meeuw je hebt helemaal gelijk,glijbaan,klimmuur en touwladders zouden het helemaal af kunnen maken.
    Begin helaas bij het nieuwe museum steeds meer een naar onderbuik gevoel te krijgen.Jammer ook dat nieuwe aanwinsten al weer ingepakt worden en in het depot opgestapeld worden.Al dat landmacht matrieel is beter buiten te zetten onder het afdak.

    En ergens begrijp ik de landmacht dingen niet waar er zo nodig bij moet,aangezien op amper 10km afstand van elkaar ook een Landmachtonderdeel zijn collectie heeft en dat staal schroot daar ook makkelijk zijn laatste rustplaats kan hebben,aangezien er daar zeer zeker nog ruimte is.

  3. #63
    Geregistreerd
    13 april 2011
    Locatie
    Alphem aan den Rijn
    Berichten
    35

    Standaard

    Laatste bericht is dat in plaats van de tot nu toe geplande sluiting van de Snijdershal de Vreeburg als eerste zal sluiten voor het publiek. De laatste publieke dag voor deze hal zal de eerste zondag van mei zijn en valt samen met de modelbouw tentoonstelling.

  4. #64
    Geregistreerd
    13 april 2011
    Locatie
    Alphem aan den Rijn
    Berichten
    35

    Standaard

    Tijdens het Nationale Museumweekend op 6 en 7 april kunnen met shuttle bussen zowel de shelters als de depots en de bouw locatie van het NMM worden bezocht.
    De tijden zijn dan van 10.00 tot 16.00 uur maar nadere aankondigingen zullen volgen.

  5. #65
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Op pagina 1 van dit (ondertussen lange!) onderwerp gaf ik aan, dat er een mogelijkheid bestond, dat er een Fokker C.1 toegevoegd zou kunnen worden aan de collectie van het MLM. Die mogelijkheid is er niet meer, aangezien de bouwer daarvan niet langer actief is!

  6. #66
    Geregistreerd
    5 januari 2010
    Locatie
    heerhugowaard
    Berichten
    927

    Standaard

    Was die fokker dan wel in aanbouw
    En waarom is i gestopt

    en is de C1 niet gewoon een 2 sits D7

  7. #67
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j.weel Bekijk bericht
    Was die fokker dan wel in aanbouw
    En waarom is i gestopt

    en is de C1 niet gewoon een 2 sits D7
    Er waren wel drie C.1's in aanbouw, inderdaad tweezits D.7's, ruwweg.

    De bouwer is gestopt omdat hij failliet is gegaan, maar dat is een ingewikkeld verhaal op zich

  8. #68

    Standaard

    Hoi Edwin,

    Waren ze al ver gevorderd? Ben benieuwd wat er met de onderdelen gebeurt is.

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  9. #69
    Geregistreerd
    5 januari 2010
    Locatie
    heerhugowaard
    Berichten
    927

    Standaard

    Daar ben ik ook wel benieuwd naar
    Zou hem best willen afbouwen
    scheelt weer een hoop

  10. #70
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    De C.1's (vleugelribben, liggers, onderdelen buizenframe) zijn inmiddels overgedragen (lees: verkocht) aan anderen. Maar laten we het weer over het MLM hebben, we dwalen af :-)

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •