Pagina 6 van 15 EersteEerste ... 4 5 6 7 8 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 143

Discussie: MLM collectie volop in beweging

  1. #51
    Geregistreerd
    29 februari 2008
    Locatie
    P.B.Pouw
    Berichten
    932

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door g-1reaper Bekijk bericht
    De rest (25 machines) komt in depot, in gedemonteerde staat.
    En dat is het goede nieuws ?!

  2. #52
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.271

    Standaard

    Ja, het gaat dus echt de richting op van het scheepvaart museum in R.Dam!
    Ik las afgelopen weekend in de AD dat ze een tentoonstelling hebben van 30 a 40 scheepsmodellen.
    Ze hebben er 1700!
    Met andere woorden, veel ruimte en weinig laten zien zodat je in een klein uur al weer weg ben.
    In het ouden museum kwam ik regelmatig in het nieuwe maar een keer of twee.
    Dan heb je het ook wel gezien.
    Een waardeloodsen manier om een museum te runnen vind ik, erg jammer.
    Out of all the things I have lost, I miss my mind the most.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door g-1reaper Bekijk bericht
    Er is inmiddels een inventarisatie bekend;
    5 vliegtuigen komen buiten te staan, 9 toestellen komen binnen te staan,
    15 toestellen worden opgehangen. De rest (25 machines) komt in depot, in gedemonteerde staat. De rest van het nieuws zal later wel eens komen, maar dat slechte nieuws ga ik hier niet brengen!
    Ohh dus het kan nog erger?,vind dit al opzich vrij treurig nieuws.
    Alle vormen van de collectie dan nog eens uitbreiden met missende vliegtuigen heeft dan ook vrij weinig zin als er al 25 in een depot weggezet worden.
    Hoop in iedergeval dat er voor de vliegtuigen die nu in restauratie zijn en of herbouw toch een mooi plaatsje zou komen in het nieuwe museum.

    Is er ook bekend van die lijst welke vliegtuigen,binnen en buiten komen te staan,en welke er opgehangen gaan worden?

  4. #54
    Geregistreerd
    13 april 2011
    Locatie
    Alphem aan den Rijn
    Berichten
    35

    Standaard

    Buiten: Atlantique, Delta Dagger, F-27-300M, Neptune en F-86F Sabre.
    Binnen (staand): Bölkow-105, Curtiss Hawk (nieuw), Do-24, D.VII, F-16, Meteor, Lockheed 12, P-51D en S-58.

    Binnen (hangend): Buffalo (nieuw), C-47B, Farman (nieuw), C.X, G-1A, D.XXI, Hunter Mk.IV, Seafury, Seahawk, OH-23C Raven, FK-51, Starfighter, Mitchell, Alouette II, Northrop F-5, F-15A Eagle, F-84F, Spitfire.

    Depot:Agusta Bell 204B, T-37B, PBY-5A, DH-82A, DH-89B, Beaver, Fi-103V-1, S-11, S-14, Tracker, T-33, TF-104G, F-4E, MiG-21, Harvard, F-100D, F-86K, NF-5A, Piper Cub, F-84G, Thunderjet, Thunderflash, Alouette III en replica Spitfire IX.
    (dat alles alleen op speciale dagen te bezichtigen)
    Met dank aan Frits Gerdessen)

  5. #55
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.312

    Standaard

    Wat een ergernis zoveel hangend en in depot. Dan toch maar naar Brussel en genieten van de verscheidenheid.

    Ruud.

  6. #56
    Topgun1984 Guest

    Standaard

    Brussel mogen alleen geen statieven mee (muv schriftelijke aanvraag).. (laatst schandalig ondervonden dus mij zien ze daar niet meer)

  7. #57

    Standaard

    Een aanvulling op het depot. De Auster, F-16B, CM.170 en de Lynx blijven ook in het depot. De F-16B zit al in een krat en de CM.170 gaat binnenkort in een krat. En voor de volledigheid zitten de T-33A M-50 en de TF-104G ook al in een krat. De MiG 21 en de F-100 zouden buiten blijven staan samen met de F-86F en de F-102A. Verder nog in depot de Meteor F.8 en de Meteor T.7, Hunter T.7, Beech T.7, Hunter F.4, T-33A ( M-5 ), AT-16 ( ex Hoofddorp ), en dan houden we uit de huidige collectie nog een opengewerkte Harvard over en een Alouette 3 die dan ook naar het depot gaan.

  8. #58
    Geregistreerd
    5 januari 2010
    Locatie
    heerhugowaard
    Berichten
    927

    Standaard

    Waarom is het zo dat zodra er iets voor de overhijd gebouwd moetr worden in nederland
    dat de bouwkosten vreselijk omhoog schieten
    alles waar overhijd achter staat is duur betaald
    en het zou me niks verbazen als ze dat budjet ook nog is overschrijden met een miljoen of 8

    je moet straks dus gaan betalen om minder te kunnen zien

  9. #59
    Geregistreerd
    8 januari 2011
    Locatie
    Den Hoorn (ZH)
    Berichten
    631

    Standaard

    Die Curtiss Hawk, is dat een H75A-7? en ik neem aan dat ze van alle hangende vliegtuigen de wielen in ingetrokken stand maken? ik wens ze in ieder geval veel succes met het ophangen van een B-25, ben benieuwd hoe ze dat gaan doen

  10. #60
    Geregistreerd
    28 juli 2008
    Locatie
    Numansdorp
    Berichten
    174

    Standaard

    Nu nog een achtbaan en het pretpark is compleet

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •