Pagina 2 van 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 30

Discussie: Aviodrome in zwaar weer??

  1. #11
    Geregistreerd
    9 januari 2010
    Locatie
    Ijsselstein
    Berichten
    177

    Standaard

    Nou de Spitfire hebben ze verscheten voor een paar rot centen. EEn mooie aanvulling was dat. Ik moet zeggen sorry voor de c.v en de Fk 23 die zijn wel mooi.
    Maar zoals een dc 8 of 747 heb ik niks mee als ik een 747 zou willen zien ga ik wel mee met de heer Weel. Nee veel te modern meer antieke kisten dat zou mooi zijn.

  2. #12
    Geregistreerd
    9 januari 2010
    Locatie
    Ijsselstein
    Berichten
    177

    Standaard

    Nou de Spitfire hebben ze verscheten voor een paar rot centen. EEn mooie aanvulling was dat. Ik moet zeggen sorry voor de c.v en de Fk 23 die zijn wel mooi.
    Maar zoals een dc 8 of 747 heb ik niks mee als ik een 747 zou willen zien ga ik wel mee met de heer Weel. Nee veel te modern meer antieke kisten dat zou mooi zijn.

  3. #13
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Ik moet zeggen dat ik al een poos niet meer door het museum zelf ben gelopen. Ik kom eigenlijk alleen voor het documentatiecentrum, en heb gelukkig een museumjaarkaart. Anders wordt de drempel wel erg hoog.

  4. #14
    Geregistreerd
    5 januari 2010
    Locatie
    heerhugowaard
    Berichten
    927

    Standaard

    Ik vind het voral jamer dat zo een beetje niks mee vliegt
    De cv was voledig orgineel
    dus ook orginele verf
    nee wat hebben ze gedaan
    oranje vlakken over de orginele roundols geschildert
    Nietmeer orgineel
    en let op dit was het enige orginele vooroorlogse vlietuig dat er was

  5. #15
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Over de C.5:
    Toen hij in bezit kwam van het Aviod(r)ome was het een kaal rompframe en een set vleugels, een los landingsgestel en een kist losse onderdelen.

    Daarvan is weer een enigszins compleet geheel van gemaakt; alle onderdelen zijn er ingegooid, waar men dacht dat ze ongeveer thuis hoorden. De romp is weer met linnen bekleed en men heeft wat metalen platen ruwweg op maat gesneden. Die metalen platen raken kant noch wal.

    De vleugelbekleding is nog origineel, en het groen dat daar op zit is de originele kleur groen. Het blauw is er later opgesmeerd. Eerst had het "toestel" wat zo ontstond roundels, later zijn dat driehoeken geworden.

    Recent zijn een paar van de metalen platen die men in de jaren zestig er op had gesleuteld vervangen en opnieuw geschilderd (in 2009).

  6. #16
    Geregistreerd
    29 februari 2008
    Locatie
    P.B.Pouw
    Berichten
    931

    Standaard

    Een goede bedrijfs taktiek voor het doorvoeren van een grote veranderingen is het voordoen van een financiële crisis en dan deze op te lossen door de mensen te ontslaan.

    Na het samengaan van het Aviodrome en de DDA is een pure machtstrijd ontstaan. Deze twee gaan nu samen door onder de naam "Holland aviation House". Arno van der Holst ( directeur Aviodrome ) heeft aan het kortste eind getrokken en is ontslagen, Anna Cor Groeneveld ( DDA ) zit nu in de raad van het bestuur.

    Je zou kunnen zeggen dat het Aviodrome vijandelijk is overgenomen........

    De spitfire heeft trouwens meer opgebracht dan een paar rot centen. Er is zeker de "huidige" marktwaarde voor betaald.

    PS , als echte luchtvaart liefhebber ben ik ook niet erg te spreken over de kwaliteit van het Aviodrome. Het Aviodrome is een themapark net zoals de Efteling, een uitje voor jan en alle man. Niet voor de echte kenner. Ik denk dat de echte Hans Andersen gekken ook zich niet thuis voelen op de Efteling.

  7. #17
    Geregistreerd
    9 januari 2010
    Locatie
    Ijsselstein
    Berichten
    177

    Standaard

    Dus je wilt zeggen nu arno weg is, het er fanancieel er nu wel goed voor staat. geen financiele crisis meer. nou gelukkig zat nog de denken om een bod te doen op de c 5.

  8. #18
    Geregistreerd
    29 februari 2008
    Locatie
    P.B.Pouw
    Berichten
    931

    Standaard

    Ik dacht dat ik duidelijk genoeg was met de term : voordoen van een financiële crisis.

    Volgens mij liep het sinds vorig jaar financieel eindelijk goed. De spitfire was verkocht, sponsor van een kleding merk en steun van verschillende loterijen.

  9. #19
    Geregistreerd
    9 januari 2010
    Locatie
    Ijsselstein
    Berichten
    177

    Standaard

    haha die zit

  10. #20

    Standaard

    Mijn inziens is nog altijd de locatie op zich geen verbetering. Daarnaast constateer ik luiheid aan de top, door zelfingenomenheid van bepaalde personen die meer belang in hun eigen handelen hebben, dan in het voortbestaan van het Aviodrome
    De machtstrijd tussen DDA en Aviodrome nekt de hele instelling. Beter was geweest de DDA buiten de deur te houden.

Tags for this Thread

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •