Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11

Discussie: Vaardigheden

  1. #1
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Slag bij Waterloo
    Berichten
    77

    Standaard Vaardigheden

    Heey EGI zullen we dan samen doen? Maken we ding weer vliegend, hoeven we geen romp te bouwen haha.
    Persoonlijk denk ik niet dat er verandering in komt in de financiele gebeuren bij Aviodrome, denk dat dit alleen maar uitstel is. Vroeg of laat gaat toch kapot.

  2. #2
    Geregistreerd
    9 januari 2010
    Locatie
    Ijsselstein
    Berichten
    177

    Standaard

    Nou ik weet niet welke kwaliteiten je hebt maar zoek dan wel mensen met einige kennis van zaken en restaureren van vliegtuigen.

  3. #3
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Slag bij Waterloo
    Berichten
    77

    Standaard

    Ik denk dat ik je heel goed kan aanvullen. Heb ervaring hiermee. Ik ben geen modelbouwer met veel fantasieen.

  4. #4
    Geregistreerd
    5 januari 2010
    Locatie
    heerhugowaard
    Berichten
    927

    Standaard

    Als je met modelbouwer met veel fantasie mij bedoeld moet je eerst maar is lezen wat voor opleiding ik heb gedaan
    Dat heb ik vermeld

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grotie Bekijk bericht
    Ik ben geen modelbouwer met veel fantasieen.
    Wat dan wel??

    Zoals Pim al schrijft, het voordoen van een finaciële crisis wordt geregeld toegepast. En hoeveel mensen zijn er het afgelopen jaar aan de dijk gezet door werkgevers onder het mom van de financiële crisis in de wereld? Een aantal bedrijven kon inderdaad niet anders dan mensen ontslaan maar ook vele bedrijven hebben een graantje meegepikt en mensen onstlagen.

    En wat betreft Aviodrome, ik kan mij toch niet voorstellen dat alles is ondergebracht in een rechtspersoon. Weet iemand hoe dat geregeld is aviodrome een stichting of een BV?

    Groet,

    Mathieu.

  6. #6
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Slag bij Waterloo
    Berichten
    77

    Standaard

    Meneer Weel ik kan zo niet vinden wat van opleidingen jij hebt maar ik weet wel dat er ergens metaalbewerker staat. Ik denk dat u niet eens precies weet waar u over praat dus geef ik maar aan dat dit fantasieen zijn.

    Ik denk dat dit onder het discussiegroep Fokker DXXI kap hoort maar ik beantwoord hier je opmerking maar.

    Het antwoord op heer Mathieu.

    Ruim tien jaar ervaring restauratie historische vliegtuigen en ben in bezit van vliegbrevet.

    Ik hoop in iedergeval dat de collectie van het Avidrome (dan bedoel ik de vliegtuigen die echt erfgoed zijn voor Nederland) wel hier in Nederland blijven en dat ze een goed onderkomen houden.

  7. #7
    Geregistreerd
    5 januari 2010
    Locatie
    heerhugowaard
    Berichten
    927

    Standaard

    Grotie dat hoop ik ook
    Ik heb de opleiding vliegtuigbouw metaal gedaan
    Kortom de fokkerschool
    en ik ben nu bezich met de voorberijding om de opleiding tot verkeersvlieger te gaan doen

  8. #8
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Slag bij Waterloo
    Berichten
    77

    Standaard

    Nou meneer Weel dan weet jij ook niet wat je wilt. Eerst een eigen metaalbedrijf opstarten en nu weer verkeersvlieger. Dan zal het ook zo wezen dat je nu een DXXI wilt bouwen en later weer Cessna 172.

  9. #9
    Geregistreerd
    9 januari 2010
    Locatie
    Ijsselstein
    Berichten
    177

    Standaard

    specs

    Leuke site voor iemand die iets wil bouwen Tekeningen zijn niet duur!!

  10. #10
    Geregistreerd
    9 januari 2010
    Locatie
    Ijsselstein
    Berichten
    177

    Standaard

    sorry nog een keer WAR_Replicas

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •