Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Fokker C14w

  1. #1
    Geregistreerd
    14 maart 2008
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    845

    Standaard Fokker C14w

    Hallo, hier is mijn Fokker C14w, schaal 1/35
    Bijna af, gemaakt van hout, scratchbuild met wat Nederlandse soldaten.
    Het is natuurlijk niet zo strak als plasticmodelbouw maar vond dit wel leuk om deze 3 modellen te maken.

    gr Henry

  2. #2
    Geregistreerd
    14 maart 2008
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    845

    Standaard C14w

    Hoi, ik heb even de Nederlandse soldaten iets veranderd, seagreen geverfd, Hornet Dutch helmets set, Jappen uniformen iets veranderd, uitrusting afgekeken van ''uniformen 1939-1940''

  3. #3

    Standaard

    Hoi Henry,


    Prachtig gedaan hoor? Heb je overigens wel een een diaorama gemaakt van een winters omgeving? Bv een G.1 met een pak sneeuw op de vleugels.


    Groet,

    Mathieu.

  4. #4
    Geregistreerd
    14 maart 2008
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    845

    Standaard

    Hoi Mathieu, ik heb nog wel een paar G1s maar met sneeuw? Misschien is het wel een x leuk om een Duitse ME109 wrak te maken in de sneeuw in Rusland 1/24, of in de woestijn, heb ik wel aan gedacht maar ik heb ruimtegebrek voor zoiets.

    gr Henry

  5. #5

    Standaard

    Hoi henry,

    Enige tijd geleden nog wat foto's gekregen van Willem Vredeling die hiebij even plaats.

    Groet,

    Mathieu.








  6. #6
    Geregistreerd
    14 maart 2008
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    845

    Standaard

    He Mathieu, bedankt voor de foto's, vooral de F-3 is leuk, zeker vriendinnetjes die in de C14w poseren voor hun piloten of matrozen. Mocht je nog foto's hebben van de C5w/C7w/C8w/C11w, ik ben nu mijn 1/72 diorama 'de Mok/Texel 1938/39 aan het voorbereiden met deze drijvervliegtuigen, de C8w/C14w moet ik scratchbuild maken, ik heb nu 3 C7w's gebouwd, in totaal moeten er 6 van komen, 2 C11w's ,2 C14w's en 2 C8w's en 1 C5w en 1 T8w. Ik hoop het met een paar maanden/half jaar af te hebben.

    Gr Henry

  7. #7

    Standaard

    Hoi henry,

    Ik zal Willem Vredeling eens bellen en vragen voor je of hij van die andere toestellen nog wat heeft.

    Groet,

    Mathieu.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •