Pagina 9 van 16 EersteEerste ... 7 8 9 10 11 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 158

Discussie: Fokker TV replica

  1. #81

    Standaard

    Nog heftig nieuws?

    Cees

  2. #82
    Geregistreerd
    8 maart 2009
    Locatie
    Kampen
    Berichten
    72

    Standaard

    Hoi Cees,
    Ja dat wel maar niet over de Fokker TV, ik had een bedrijf overgenomen en daar moest ik even alle tijd in stoppen. Want het was niet zo als de oude eigenaar had verteld. Nu een directeur opgezet die ook en andere bedrijf doet an me en heb vanaf 1 juni weer tijd voor leukere dingen..

  3. #83
    tim koolhoven Guest

    Standaard

    leuk project zo komt de luchtvaart geschiedenis er beter uit te zien rimu!!!!!!!!!!!!

  4. #84
    Geregistreerd
    8 maart 2009
    Locatie
    Kampen
    Berichten
    72

    Standaard

    pff, ik ben weer begonnen aan de fokker TV rebuild na drukke periode weer ontspanning

  5. #85

    Standaard

    Hoi Richard,

    Das mooi nieuws! Met een beetje geluk kun je nog dit jaar redelijk spectaculaire resultaten bereiken.

    groet,

    Mathieu

  6. #86
    tim koolhoven Guest

    Standaard

    Beste Rimu je kunt misschien een afspraak maken met het militaire luchtvaart museum dat de fokker tv daar komt en dat ze jou dan sponsoren.

    Groetjes Tim

  7. #87
    Geregistreerd
    8 maart 2009
    Locatie
    Kampen
    Berichten
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tim koolhoven Bekijk bericht
    Beste Rimu je kunt misschien een afspraak maken met het militaire luchtvaart museum dat de fokker tv daar komt en dat ze jou dan sponsoren.

    Groetjes Tim
    Ik heb nog geen contact met ze gehad hierover, weet ook niet of het wel verstandig is in zo'n vroeg stadium dit al te doen.

    gr
    richard

  8. #88

    Standaard

    Inderdaad, je kunt beter eerst zelf een goede basis neerleggen voordat je anderen erbij betrekt.

    Cees
    Laatst gewijzigd door CeBro; 29 juli 2010 om 11:27

  9. #89
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Je moet potentiële sponsoren inderdaad overdonderen met kennis en kunde. Beter even wachten! (bovendien, het MLM heeft zelf ook te maken met bezuinigingen, dus ik denk niet dat die een pot geld klaar hebben staan...)

  10. #90
    bert Guest

    Standaard

    Op het Nederlands Instituut voor Militaire Historie (NIMH) is een origineel Fokker document met een aantal detailtekeningen van de T.5

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •