Pagina 4 van 16 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 14 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 158

Discussie: Fokker TV replica

  1. #31
    Geregistreerd
    8 maart 2009
    Locatie
    Kampen
    Berichten
    72

    Standaard

    Ok Mathieu,
    Dat is ophelderend Ik zal binnenkort eens naar den haag gaan kun jij mij mailen welke info jij al hebt en hoe we die al kunnen delen.

    En bedankt voor je mee denken
    groeten,
    Richard

  2. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rimu Bekijk bericht
    Ok Mathieu,
    Dat is ophelderend Ik zal binnenkort eens naar den haag gaan kun jij mij mailen welke info jij al hebt en hoe we die al kunnen delen.

    En bedankt voor je mee denken
    groeten,
    Richard

    Hoi Richard,

    Als je wilt weten wat ik zoal heb zul je gewoon eens langs moeten komen. Ik heb veel zaken die niet specifiek T.V zijn maar die algemeen werden toegepast. daarnaast is het makkelijker iets uit te leggen als ik het echt kan laten zien. Verder heb ik iets waardoor je redelijk snel kunt beginnen met de bouw van een stuurhuis Als je overigens naar Den Haag gaat adviseer ik je eens tevragen aan Frits Gerdessen of hij niet samen wil gaan met jou. Gerdessen is erg bekend met het archief en dat kan een hoop tijd schelen, tijd die je zeker nodig zult hebben!!

    Groet,

    Mathieu.

  3. #33
    Geregistreerd
    8 maart 2009
    Locatie
    Kampen
    Berichten
    72

    Standaard

    ik stuur je een bericht voor een afspraak

    groeten,
    Richard

  4. #34

    Standaard

    Richard,

    Ik ben erg benieuwd hoe je het gaat aanpakken en kan eigenlijk niet wachten tot hij vliegt!! Veel succes ermee

    Chris

  5. #35
    Geregistreerd
    8 maart 2009
    Locatie
    Kampen
    Berichten
    72

    Standaard

    haha ik hou iedereen hier op de hoogte

  6. #36

    Standaard

    (zucht) vliegen?
    Hou het even reëel aub.
    Begin eerst maar met een statisch toestel dan kun je de opgdane ervaringen altijd nog gebruiken voor een eventueel vliegwaardig toestel (als je dan nog niet doorgedraaid bent).

    Waarom moeten historisch vliegtuigen altijd vliegen? Zal wel aan mij liggen maar is dat niet een beetje kortzichtig?
    Mijn mening hoor, geen paniek.

    Cees

  7. #37
    Geregistreerd
    8 maart 2009
    Locatie
    Kampen
    Berichten
    72

    Standaard

    Ben het helemaal met Cees eens

  8. #38
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Voor diegenen die dergelijke projecten wil ondersteunen; wordt donateur van de stichting Fokker G-1 (www.fokkerg-1.nl); het bewijs dat hard werk heel veel vooroordelen over de onmogelijkheid van zo'n project wegneemt!

  9. #39

    Standaard

    Reaper,

    Met vooroordelen bedoel je daarmee het reconstrueren van een vliegend toestel van scratch?

    Mijns inziens (gebaseerd op de Halifax cockpit).

    Het is al moeilijk genoeg een statisch toestel te reconstrueren (en dan hebben wij nog de beschikking over veel originele bouwtekeningen).

    In feite bouw je een prototype op basis waarvan je de opgedane ervaringen en vooral knelpunten kunt gebruiken om eventueel een luchtwaardig toestel te bouwen. Maar andersom gaat echt niet.

    Ik ben een groot fan van het G1 project. Maar ik zie liever eerst een statisch toestel alvorens verder te gaan.

    Gr

    Cees

  10. #40
    Geregistreerd
    8 maart 2009
    Locatie
    Kampen
    Berichten
    72

    Standaard

    Hallo Cees,

    Dit zijn wijze woorden en ik ben het helemaal met je eens.

    We bouwen eerst een statisch toestel en daarna misschien wel een vliegend toesten.

    Groeten,
    Richard

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •