Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Mooie D.XXI op komst

  1. #1
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard Mooie D.XXI op komst

    Kijk hier eens, een Finse D.XXI in 1:48, als ik de extra onderdeeltjes eens zie dan is de aangekondigde Nederlandse variant een kwestie van geduld;

    http://www.matusek.cz/web/view.php?c...nku=2008010004

  2. #2
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Ziet er zeker heel interessant uit.
    Ik wacht natuurlijk op de Nederlandse versie.

  3. #3

    Standaard

    Ja inderdaad! Ik geloof dat die kit inmiddels al uit is. Ik heb zoiets zien staan in de luchtvaarthobbyshop in Aalsmeer. Pas op, die winkel vindt ik wel vrij duur. Special hobby is zo'n fabrikant die het niet zo nauw neemt met oppervlakte detail of pasvorm. Enig schaaf en plamuur werk is meestal wel verplicht. En als je dan toch bezig bent, kun je gelijk wel wat meer hakken en zagen zodat je ook een Nederlandse versie krijgt. Daarna kun je natuurlijk de decals zelf printen. Vindt je dat te 'eng', kun je ze ook hier bestellen: http://www.blackliondecals.nl/customdecals.htm

    Ik heb nog een 1:48 D.XXI van Classic airframes (dutch version) liggen. Warempel geen kit voor beginners.

  4. #4
    Deadparrot Guest

    Standaard

    Er staat bij Classic Airframes inderdaad een D-XXI in de lijst van aangekondigde modellen. Maar ook een Fokker G-I. Ik las dat bij het uitkomen van de Finse D-XXI van Special Hobby al dat er een samenwerking met Classic Airframes zat aan te komen.

    New and Forthcoming Products

    En over de prijzen bij de LHS: de wereld is groter dan Aalsmeerderbrug.

  5. #5
    Brommer Guest

    Standaard

    Te gek.... een D-XXI ?n een G-1 . De G-1 ook in 1/48 neem ik aan. De box-art laat weer een 'avontuurlijke' kleur beige zien, te licht neem ik aan. En Arjan wat denk je van de plaatsing van de camouflage kleuren op de G-1, met zo veel beige in het bereik van de cockpit, die daarom zo ongewoon licht lijkt? Zijn overigens wel mooie plaatjes, daar niet van.
    Jos

  6. #6
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    De Fokker G-1 komt op zijn vroegst in juni 2009 verwacht ik. De boxart die te zien is op de site van Classic Airframes is een voorlopige, het model wordt namelijk dat van de wasp versie!

    De D-21 is te verwachten in september. Nog even geduld jongens!

Tags for this Thread

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •