Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Foto opgraving Me-109: Zwarte Humor? het Algemeen Dagblad in de fout...

  1. #1

    Sick Foto opgraving Me-109: Zwarte Humor? het Algemeen Dagblad in de fout...

    Inderdaad, we hebben het over een Luftwaffe Me-109 die is opgegraven te Apeldoorn, en wat voor foto gebruikt het AD?

    Jawel, die van een Israelische Avia S.199 gebruikt onder andere tijdens de oorlog aldaar in 1948.
    De ene Messerschmitt is de andere niet...
    Kijk maar op AD Nieuws - Jachtvlieger WO II geborgen vermoedelijk met piloot (469472)

    ----------------------------------------------------------------------
    Kom 20 maart 2010 naar de Luchtvaartbeurs Rotterdam! Zie
    http://www.nederlandseluchtvaart.nl/...037/#post12975 voor details...

  2. #2

    Standaard

    Hoi,

    Inderdaad, een slechte keuze! Maar goed, de gemiddelde journalist kent zelf zelfs het verschil niet tussen een Fokker en Focke wulf dus deze gast doet het zo slecht nog niet Maar even een mailtje sturen naar die gast.

    Groet,

    Mathieu.

  3. #3

    Standaard

    Wat een sufferd, die heeft weinig kaas gegeten van een beetje onderzoek doen

    Chris

  4. #4

    Standaard

    Zonde van de moeite, een journalist gaat echt geen rectificatie plaatsen voor slecht onderzoek. Nieuws is vluchtig en is over een paar dagen al weer vergeten. En Jan publiek weet er over het algemeen weing van.
    Behalve belangengroeperingen die dan weer gaan protesteren.

    De Telegraaf maakt het vaak erg bont. Tijdens de berging van de Hudson uit het IJsselmeer meldde deze krant dat het ging om een Hawker Hunter die in 1944 was neergekomen.
    Geeft niet hoor, je kunt van een journalist niet verwachten alles te weten maar een beetje onderzoek kost weinig tijd.
    Cees

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •