Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 21

Discussie: Boek over Fokker C.V

  1. #1

    Standaard Boek over Fokker C.V

    Is er al meer bekend wanneer het boek over de C.V uitkomt?

    Chris

  2. #2
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    De tekst is al een poosje klaar, en wordt nu verwerkt in een opmaak inclusief foto's, tabellen en aanzichtstekeningen. Op dit moment ben ik nog druk bezig met de laatste verwerking van de aanzichtstekeningen. Dat is een lang en vrij secuur werk. Nu zijn we zover dat er zo'n zes tekeningen per week gemaakt kunnen worden.
    Ik reken zelf op afronding in augustus!

  3. #3

    Standaard

    Hoi Edwin,

    Mooi te lezen dat het boek bijna af is!! Ben erg benieuwd naar het eind resultaat, ik ga er zeker een exemplaar van aanschaffen. Nog plannen voor nog meer boeken?

    Groet,

    Mathieu.

  4. #4
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Parallel aan het boek over gebruik in Nederland (wat ook MLD en KNIL zal behandelen) heb ik gewerkt aan het gebruik in het buitenland
    (Bolivia, China, Denemarken, Finland, Hongarije, Italie, Japan, Noorwegen, Rusland, Zweden en Zwitserland) en de buitenlandse interesse (Argentinie, Equador, Paraguay, Rusland, Estland, Albanie, Roemenie, Turkije, Bulgarije). Dat is nog niet helemaal klaar.

    In feite is het eerste boek - Fokker C.5, ontwikkeling, gebruik en ondergang - dus deel 1 van een tweeluik.

    Wanneer deel 2 af is, is nog niet helemaal duidelijk. We verwachten in juli ons eerste kindje, dus dan gaat er natuurlijk veel veranderen!

    Ik zal trouwens eens nadenken over een signeersessie

  5. #5

    Standaard

    Hoi Edwin,

    Van harte! Papa Edwin, zal even wennen zijn met zo'n kleine erbij. Het script van je boeken maar niet meer op het bureau laten liggen, voor je het weet heeft die kleine het te pakken!

    Groet,

    Mathieu.

  6. #6
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Dank je wel Mathieu!

    Hier een link naar de uitgeverij Violaero;

    Lanasta // Violaero - Fokker - Fokker C.5 - Ontwikkeling, gebruik en ondergang

  7. #7

    Standaard

    Edwin, schitterend! IN een woord gewoon geweldig. Ik voel me nu net zoals de mensen een jaar of honderd geleden, toen ze de voorloper van het Wilhelmus zongen: Wien Neerlands bloed door d'aadren vloeit" enzovoorts. Bij mij op dit moment Fokkerbloed - echt schitterend! Meesterwerk voor een lage prijs, ook nog. Niet onbelangrijk voor het bereiken van een grote doelgroep.. Ga zo door!

  8. #8
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Inmiddels ligt de eerste proefdruk voor me (), van de eerste helft van het boek - nu niet denken dat het dan allemaal al in kannen en kruiken is, en dat het hele spul volgende week in de winkel ligt. Nu begint nog 'ns een heuleboel werk!!!

  9. #9
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    De eerste kleurentekeningen beginnen binnen te komen! Er zijn er nu drie af, er volgen er nu nog een kleine 30!

  10. #10
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Alle kleurentekeningen zijn inmiddels af! Het binnnen werk is ook af, nu nog wat laatste correcties en bijschriften afwerken. Het begint nu echt spannend te worden :-)

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •