Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 22

Discussie: Work in progress Fokker G-1 for FS2004

  1. #1

    Standaard Work in progress Fokker G-1 for FS2004

    De Fransman Michel Migaud en ik proberen een natuurgetrouwe Fokker G-1 voor FS2004 te bouwen. Michel doet het model en ik de beschilderingen. Inmiddels begrijp is wel dat er een heleboel mensen aan dit model zijn begonnen, maar dat er slecht een paar ook uiteindelijk af zijn gemaakt.
    Omdat we onzettend veel steun krijgen van enkele leden van dit forum leek het me leuk een "work in progress" plaatje te plaatsen.
    We hopen het model deze zomer af te hebben.

    The Frenchman Michel Migaud and I are trying to build a very "close to the real thing" rendering of the Fokker G-1 for FS2004. Michel does the model and I'm doing the paintwork. By now I start to understand why many have started to build this model, but also why only a few models were ever finished. As we receive much support from some mebers here, it seemed a nice idea to me to show a small "work in progress" picture.
    We hope to have the model finished this summer.

    Huub
    Laatst gewijzigd door Arjan; 28 augustus 2008 om 13:36

  2. #2

    Standaard

    Hoi Huub,

    Ik ben erg benieuwd hoe het er uit komt te zien! Het begin ziet er goed uit, alleen het onderstel van de D.XXI lijkt wat naar voren te staan.

    I am very curious how it will look when finished! But the start looks promising, only the landing gear of the D.XXI looks like it is standing forward.

    Groet,

    Mathieu.

  3. #3
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Ziet er goed uit Huub. En misschien een idee om je Work In Progress updates in een blog samen te vatten? Dan blijft het een beetje bij elkaar.

    Looks good Huub. Maybe an idea to show your Work In Progress in a Blog, so it stays all together.

  4. #4

    Standaard

    Zoveel heb ik normaal niet te melden, dus wil ik het maar zolang bij een enkele discussie houden.
    Het bijgaande screensjot is speciaal voor Mathieu .

    As I normally don't have that much to report, I think I will stick to a single thread for now.
    The attached screenshot is especially for Mathieu .

    Huub
    Laatst gewijzigd door Arjan; 28 augustus 2008 om 13:37

  5. #5
    Pythoniels Guest

    Standaard

    Ziet er al goed uit Veel succes nog met de bouw!

  6. #6

    Standaard

    Weer een klein stukje vooruitgang geboekt. Het instrumenten paneel begint een een beetje vorm te krijgen. Een aantal meters in nog niet correct en de meeste zitten nog op de verkeerde plaats.
    Aan het externe model is nog weinig veranderd. Wel heb ik het nodige werk aan de textures gedaan.

    A bit progress made again. The instrument panel starts to get shape. Several gauges are not correct yet and most of them are not yet in the correct location.
    Not much has been done at the external model so far. Although I have done quite some work on the (external) textures.

    Huub


    Laatst gewijzigd door Arjan; 28 augustus 2008 om 13:37

  7. #7

    Standaard

    Er is weer een klein beetje voortgang te melden. De cockpit begint steeds meer vorm te krijgen (Mathieu geen zorgen, je bericht is goed ontvangen, maar Michel heeft de positie en maat van de koerstol nog niet kunnen aangepassen). Wel zijn we ondertussen tegen de nodige problemen aangelopen. Het model heeft nu al teveel polys om te kunnen converteren naar een FS2004 model. Op dit moment bedenkt Michel een list om dit probleem te omzeilen.
    Op screenshot 1 staat de 312 op Waalhaven.
    Op screenshot 2 Waalhaven gezien uit de cockpit van de 312.
    Op screenshot 3 De gebouwen op Waalhaven gezien tijden de landing.
    Op screenshot 4 De gebouwen op van uit de cockpit van de geparkeerde 312.

    There is some small progress to report. The cockpit is still getting shape (Mathieu don't worry, we have received you message, but Michel has not been able yet to adjest the size and loction of the gyroscope). We did run into some problems. The model already has to many polys and can't be converted into FS9 anymore. Michel is trying to find a solution to by-pass this problem.
    On screenshot 1 The 312 parked on Waalhaven
    On screenshot 2 Waalhaven seen from the cockpit.
    On Screenshot 3 The buildings on Waalhaven seen from the cockpit during landing.
    On screenshot 4 the buildings on Waalhaven seen from the cockpit of the parked 312






    Laatst gewijzigd door Arjan; 28 augustus 2008 om 13:38

  8. #8

    Standaard

    Michel heeft dit probleem weten op te lossen. Het interieur krijgt nu vorm ook vanaf buiten gezien. Alle screensjots zijn genomen op en rond Cees Donker's 1940 Bergen.

    Michel has managed to solve this problem. The interior is getiig shapen even seen from the outside. All screenshots were taken on and around Cees Donker's 1940 Bergen.

    Huub








    Laatst gewijzigd door Arjan; 28 augustus 2008 om 13:38 Reden: Splling isn't my best point

  9. #9
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Mooi om te zien

  10. #10

    Standaard

    Schitterend!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •