Pagina 2 van 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 22

Discussie: Work in progress Fokker G-1 for FS2004

  1. #11
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Heb je alweer wat nieuws om ons lekker te maken Huub?

  2. #12

    Standaard

    Helaas kan het niet altijd feest zijn. Mijn "normale" leven heeft de nodige aandacht nodig gehad de afgelopen periode en ook Michel had even zijn aandacht nodig voor andre dingen.
    Het project ligt daarom even een maandje stil.

    Ik heb echter niet stil gezeten. Voor de JustFlight/Aeroplane Heaven Spitfire heb ik alternative textures gemaakt voor de H-2 en de 3W-11.

    Dat brengt mij direct op een vraag die jullie hopelijk kunnen beantwoorden. In welke periode werd de (Britse) squadron aanduiding 3W vervangen door de H bij 322 squadron?

    Na deze textures ben ik weer in een ander project verzeild geraakt. Maar daar zal ik een aparte thread voor openen . Klik hier voor de nieuwe thread!

    Huub




    Laatst gewijzigd door Arjan; 28 augustus 2008 om 13:39

  3. #13
    ysmajor Guest

    Standaard

    Fantastisch werk en erg mooie plaatjes Huub!

    Ik heb zelf een G-1 model gemaakt voor YS Flight, een freeware vluchtsimulator met ... hmm, wel, iets minder mooie graphics... maar alle beetjes helpen om de G-1 wat meer bekendheid te geven he!

    Groeten uit Nieuw Zeeland,

    Roel Cruijff aka YS Major
    http://ysmajor.blogspot.com

  4. #14
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    De Spit ziet er goed uit Huub. Het aluminium zoals ik het het lieft zie, een beetje dull, niet dat "airshow nieuw" zoals je zo vaak ziet.

  5. #15

    Standaard

    Arjan ik heb een hoop geleerd van je andere site . Een van de dingen die je niet zo goed op deze screenshots ziet zijn de sporen van de uitlaat. Vroeger maakte ik die zwart, wat altijd een beetje onnatuurlijk is. Nu maak ik ze een olieachtige kleur bruin, wat veel natuurlijker overkomt. zeker op dit geschilderde aluminium. Ik had dit ooit eens als tip op de Simmer's paintshop gelezen.

    Huub

  6. #16
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Je moet eens kijken of je een foto kan vinden van de uitlaat sporen van een Spit. Je hebt die nu behoorlijk recht. Vaak volgen ze een beetje de ronding van de vleugel, als ze al zo lang zijn.

  7. #17

    Standaard

    "Vaak"? Altijd

    Mooie spit hoor

  8. #18

    Standaard

    Het is een hele tijd stil geweest, maar we hebben inmiddels de draad weer opgepakt.

    Hieronder wat plaatjes,

    Huub








  9. #19
    peter-evertjansen Guest

    Standaard

    heej hoi en hoe staan de zaken er voor met de fokker g-1 is er al zicht op waneer hij uit komt ?

  10. #20

    Standaard

    In principe is er niet veel meer te doen. In de cockpit moeten nog de nodige teksten woden aan gebracht en een paar instrumenten moeten nog worden gemaakt of vervangen.
    Er is echter één mega probleem. Wederom ben ik het contact met Michel verloren. Net als de vorige keer is het weer afwachten wanneer hij weer boven water komt.

    Met groet,

    Huub

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •