Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14

Discussie: Whitley V, serial N1377, DY-B van 102 Sqdn

  1. #11
    Geregistreerd
    4 september 2010
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    177

    Standaard

    Vergeet ook niet dat er daar heel veel vol gebouwd is van dat stuk polder waar het om gaat....De hoogte van de dijk doet mij alleen meer vermoeden aan mijn locatie. Daar staat ook bebouwing wat veel lijkt op het de rechter boerderij in beeld....

  2. #12

    Standaard

    Zou kunnen hoewel ik dan op jouw foto of andere foto's die vanaf de Dijk genomen zijn meer bebouwing van het dorp Hekelingen zou verwachten.

    Enige overige concrete aanwijzing die ik heb is:
    In de Oude en Nieuwe Uitslag van Putten een polder en waterschap in de gemeente Spijkenisse (voorheen Hekelingen)

    Ik ben er echter nog niet in geslaagd een overzicht te krijgen van wat wel en wat niet tot die polders behoorde.

  3. #13
    Geregistreerd
    4 september 2010
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    177

    Standaard

    Volgens gegevens is deze in de polder de nieuwe uitslag neer gekomen.
    Ik heb onlangs van de gemeenste spijkenisse een boekje gekregen waar de polders netjes staan aangegeven.

    Volgens mij was deze polder vroeger helemaal onbebouwd, op een paar boerderijen na uiteraard. Spijkenisse is van 2500 inwoners uitgebreid tot 74000 inwoners. Vandaar dat de nieuwbouw ook een groot deel de Polder de nieuwe uitslag is ingedrongen.

  4. #14

    Standaard

    er staat nu een hele serie foto's van dit toestel te koop

    en hier nog wat info over de locatie http://www.studiegroepluchtoorlog.nl...n-vlaardingen/

    Flugzeug Airplane englisch Hampden | eBay

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •