Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16

Discussie: Hugo hooftman

  1. #11
    Jan S Guest

    Standaard Hugo Hooftman

    Hallo Andre,
    Ik kwam toevallig vandaag bij dit forum terecht. In het verleden heb ik veel van Hugo Hooftman z'n boeken gelezen en heb nog ergens enkele jaargangen van Cockpit liggen.
    Begin jaren 80 stond Hugo met een stand op een airshow ergens in Nederland en ik heb hem toen gevraagd te poseren met een exemplaar van de Cockpit in z'n handen. Ik zal binnenkort in m'n foto/negatieven verzameling zoeken en je de foto toesturen.
    Succes met je project.
    Jan

  2. #12

    Standaard

    dag jan, erg leuk dat je reageert in dit forum . altijd goed om mensen te horen die iets met hem te maken hebben gehad. ben inderdaad wel heel erg benieuwd naar die foto, je zou me daar wel heel blij mee maken.

  3. #13

    Standaard

    Dag jan, heb je nog wat voor me kunnen vinden ? ik ben weer zeer benieuwd hoor.

  4. #14
    Jan S Guest

    Standaard Foto's Hugo Hooftman

    Hallo Andre,

    Het heeft even geduurd, maar ik heb eindelijk de tijd gevonden om de oude negatieven in te scannen. Het zijn er drie; elk van circa 2 mb, dus waarschijnlijk te groot om via deze website te versturen. Heb jij een suggestie?
    Bijgaand een gecomprimeerde foto van Hugo, genomen op 9,10 of 11 juni 1983 tijdens de open-dag op vliegbasis Deelen.

    Groeten,
    Jan

  5. #15

    Standaard

    Geweldig ! Echt helemaal top. ik heb een e-mail adres maar ik weet niet of ik dat van de moderator zo mag geven op het board. . andreran apestaartje quicknet.nl

  6. #16

    Standaard Hugo Hooftman

    Jan, ik hoop dat mijn berichtje in goede orde is aangekomen. Hoop dat je me de andere foto's nog wilt laten zien. Ik ben razend benieuwd. groeten andre

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •