Pagina 2 van 10 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 95

Discussie: HUGO HOOFTMAN en SCHIPHOL

  1. #11

    Standaard

    Dag Felix, ik hoop dat je mij eens kan vertellen over je samenwerkingen met Hooftman. Ik ben daar erg geinteresseerd naar .

    ik hoor heel graag van je.

    Andre

  2. #12
    Geregistreerd
    2 juli 2008
    Locatie
    Riverton, Western Australia
    Berichten
    102

    Standaard Hugo Hooftman's NEI book

    Hooftman also published Van Glenn Martins en Mustangs, describing the Netherlands Indies aviation scene.

    I have a pdf version of this.

  3. #13

    Standaard

    Hi Jos Heyman, is it possible for you to mail me your PDf ? andreran@quicknet.nl you would help me a lot if you do.

    regards

    Andre

  4. #14
    Geregistreerd
    2 juli 2008
    Locatie
    Riverton, Western Australia
    Berichten
    102

    Standaard Hooftman booklet

    Andre

    I tried to send it to the e-mail address you gave but it failed. Can you send a correct e-mail address to josheyman@hotmail.com.

    BTW it is a large 15MB file, so may be that's the reason it got rejected.

    Jos

  5. #15

    Standaard

    Dear Jos, I have no clue how to arrange a way to send a 15 Mb file. Anyhow a 15 mb can nver be send through mail. The mailserver and or the provider will never allow that. can you describe that PDF what is it about?

  6. #16

    Standaard

    Bestanden tot 100 mb kun je gratis versturen via YouSendit (www.yousendit.com). Download en installeer hun gratis programma en je kunt gratis bestanden versturen tot 100 Mb grootte.
    Doe er je voordeel mee.

  7. #17

    Standaard

    Een andere oplossing is een extra emailaccount aan te maken op gmail.com.

    Deze service is gratis en aanmelden is zo gebeurd. Je krijgt dan een account met een opslagcapaciteit per gebruiker van meer dan 7 Gigabyte.

    Niet alleen kan je dan zeer grote emails verzenden, maar het bespaart je ook veel harddiskruimte, want alles wordt opgeslagen op de servers van Google.

    Maar het grootste voordeel van Gmail is, dat als je een harddiskcrash krijgt dat dan niet al jouw emails verloren zijn. De emails zijn namelijk opgeslagen op een externe computor/server.

    Daarnaast kan je vanaf elke willekeurige computor toegang krijgen tot jouw email.

    Ik raad derhalve iedereen aan deze (of een soortgelijke) emailadres aan te vragen. Het kost niets en heeft alleen maar voordelen.

    Vraag desnoods aan iedereen die je een amail zendt om ook een email te zenden aan de extra emailaccount, dan ben je ervcan verzekerd dat jouw emails niet verloren gaan bij een harddiskcrash.

    Ik heb diverse harddiskcrashes gehad en weet hoe vervelend en frustrerend het is om al je emails te verliezen.

    Groeten,
    Jan

  8. #18

    Standaard

    Sorry, ik vergat nog te vermelden dat de ontvanger van de email dan ook een extra account moet aanvragen, anders acepteert zijn huidige provider de email niet.

    Groeten,
    Jan

  9. #19

    Standaard

    Iedereen heel hartelijk dank ! Prima hulp en informatie.

  10. #20

    Standaard

    Cor ook jij dank voor je hulp. mijn boek over hooftman vordert gestaag. ik hoop het binnen 1 jar te kunnen afronden. Je , jullie horen er zeker nog van. dank. Andre

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •