Pagina 5 van 10 EersteEerste ... 3 4 5 6 7 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 95

Discussie: HUGO HOOFTMAN en SCHIPHOL

  1. #41

    Standaard

    Ik zou u zeer erkentelijk zijn! in spanning wacht ik af ..

  2. #42

    Standaard

    TCI / Felix, als je dit leest en nog op dit forum actief bent, zou je me alstublieft willen vertellen van je contacten met Hooftman? Ik ben heel erg benieuwd naar je belevenissen. Het kan voor de biografie waar ik mee bezig ben heel nuttig, leuk en interessant zijn.

  3. #43

    Standaard

    Hi Louis, heb je al iets kunnen vinden? zou zeer benieuwd zijn..

  4. #44

    Standaard

    Blijkbaar is member Louis niet meer actief op dit moment. helaas. maar ik heb nog een vraag; kan ik van iemand het jaargang 1986 van Luchtvaart Parade lenen? Of dat iemand wat moeite wil doen met wat inscan werk? Ik ben druk op zoek naar alleen dit specifieke jaargang van Hooftman. Als iemand kan helpen of een andere oplossing weet heel erg graag.

  5. #45

    Standaard

    Ik ben toch ook wel zeer benieuwd hoor naar die vriendschap die hij opbouwde met Dick Asjes. iemand meer info ?

  6. #46
    Geregistreerd
    13 augustus 2011
    Berichten
    4

    Standaard

    Hallo lui,

    Hugo Hooftman en Bart van der Klaauw. Zoals wel bekend schrijf ik nogal wat boeken over de luchtvaart, MLD, Market Garden en meer daarvan. Al vele jaren kende ik Hugo als een bijzonder aardige, meewerkende collega. Hij heeft mij veel op het spoor gezet zeker waar het ging om Indie, Nieuwe Guinea en meer in die archipel. Bij mijn uitgever Lanasta in Emmen is een en ander te vinden. Daarnaast werkte ik veel samen met bart van der Klaauw, eveneens een fenomeen in publikaties. Beide mensen lagen elkaar niet erg maar via mijn persoontje ging dat altijd erg goed.
    In een van mijn volgende boeken zal over Hugo meer bekand worden dus zal ik afsluiten hou de pub;ilaties in het oog.

    Groet,

    Bart R.

  7. #47

    Standaard

    Dag Bart R. Zou u mij aub eens prive willen mailen. andreran@quicknet.nl

    grt

    andre

  8. #48
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Andre1967 Bekijk bericht
    Dag Bart R. Zou u mij aub eens prive willen mailen. andreran@quicknet.nl

    grt

    andre
    Prive?
    Wij willen ook meer weten hoor Andre!


  9. #49

    Standaard

    ik snap het .. zo was ie niet bedoeld hoor !!

  10. #50
    Geregistreerd
    8 mei 2011
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Andre1967 Bekijk bericht
    Blijkbaar is member Louis niet meer actief op dit moment. helaas.
    Ben nog wel actief hoor, alleen zit ik af en toe in het buitenland voor het werk en in die periode ben ik hier niet actief.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •