Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Foto's D-21 nummer 219 gezocht

  1. #1
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard Foto's D-21 nummer 219 gezocht

    Hallo,

    Ik zoek foto's van toestel nummer 219. Omdat ik een model ga maken van dit toestel (die van Van Overvest) wil ik weten hoe het camouflagepatroon er uit zag. Omdat nogal flink kon verschillen van toestel tot toestel hoop ik dat iemand een foto heeft van deze kist - ik heb alle bronnen al nagekeken, Hooftman, de Jong en Gerdessen, maar nergens een foto van de 219. Heeft hier iemand er misschieen een??

    Hi,
    I have checked everywere, but i cant find pictures of the D-21 with number 219, i need one for a model project I'm starting soon. Who can help me?

    Groeten/Regards,
    Edwin

  2. #2

    Standaard

    Het is heel vreemd. Ik heb alles wat ik heb over de D-XXI doorzocht en er zit geen enkele (herkenbare) foto van de 219 tussen. De 212, 213, 214 en 215 zijn duidelijk favouriet, maar ook van de meeste andere toestellen heb ik ergens wel een foto. Helaas van de 219 niet.

    It is very strange. I have searched everything I have on the D-XXI and there is not a single (recognisable) picture from the 219 between them. The 212, 213, 214 and 215 are obviously favourite, but I have pictures from most other aircrafts as well. Jowever not a single one from the 219.

    Huub

  3. #3

    Standaard

    Ik heb in mijn collectie gekeken, maar helaas geen enkele foto van de 219.

  4. #4
    Pythoniels Guest

    Standaard

    Hey hey,

    Je zou altijd nog even op google (en desnoods afbeeldingen van hun) kunnen zoeken. Mocht je ook daar niks vinden, kun je altijd nog eventjes contact opnemen met de crew van 1000aircraftphotos . Die hebben mij ook aardig wat foto's verschaft voor mijn site. Jammer is alleen wel dat het VAAK zwart wit foto's zijn, maar daar kun je al wel de contouren van de kleuren weer uithalen.

    Hoop voor je dat het gaat lukken!

    Groeten

  5. #5

    Standaard

    Geen foto gevonden maar...
    Toevallig staat op de kaft van het boek "LE FOKKER D.21" de 219 getekend.
    Erg Klein en van voren net onder de 214.

    http://www.aviationmegastore.com/?sh...id=0&art=54090

    Zie avation Megastore.

    gr Rudie

Tags for this Thread

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •