Pagina 2 van 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 31

Discussie: 1/48 Fokker T-5

  1. #11

    Standaard

    De T-V kit ziet er prima uit. Ik heb hem (nog) niet. Maar de giet kwaliteit van Geromy lijkt met ieder model te verbeteren.

  2. #12
    Geregistreerd
    14 maart 2008
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    845

    Standaard t5

    Als je het koopt kun je het beste bij Geromy in Utrecht zelf kopen, scheelt bijna 50 euro, dan als je het bij de LHS besteld.

  3. #13

    Standaard

    De 'motor' van Geromy heeft meegedaan aan de gemeenteraads verkiezingen, een maandje of wat geleden.

    Hopelijk blijft hij tijd houden voor zijn luchtvaart gerelateerde zaakjes!

    p.s., mooi model Henry, leuk ook met een mannetje erin.

  4. #14
    Geregistreerd
    14 maart 2008
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    845

    Standaard T5

    De Motor? Frank ? Ja dan kan het best eens zo zijn dat de T5 zijn laatste model (voorlopig?) is. Hopen van niet natuurlijk, want er zijn nog zoveel LVA-MLD modellen die er niet in 1/48 zijn. Het kost natuurlijk ook veel tijd in onderzoek en voorbereiding enz. Op mijn T5 word het dakluik straks half gesloten tot aan het mannetje aan de machinegeweer. Ik wilde er eerst een vliegend model van maken maar dat daar heb ik toch vanaf gezien. Er zijn tegenwoordig van Faller zeer mooie ondergrondjes van gras te krijgen, die pas uit zijn.

    gr Henry

  5. #15

    Standaard

    Hoi Henry,

    leuk project en ziet er goed uit. Zoals belooft de nummers die ik heb gebruikt voor de (1:4) D.21:

    FS20059 Bruin
    FS26360 Beige
    FS24077 Groen

    Eerst het geheel in de Bruin gespoten. Het Groen en Beige aangebracht over het Bruin.

    Groetjes,
    Edwin

  6. #16
    Geregistreerd
    14 maart 2008
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    845

    Standaard 8a

    Bedankt, ik ben benieuwd naar het model.

    gr Henry

  7. #17
    Geregistreerd
    14 maart 2008
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    845

    Standaard

    Wie kan me nog helpen aan goede foto's/tekeningen van de complete motoren van de Fokker T5. Ik heb er een paar maar die voldoen niet.

    bedankt
    Henry

  8. #18
    Geregistreerd
    8 januari 2011
    Locatie
    Den Hoorn (ZH)
    Berichten
    631

    Standaard

    hey Henry,
    ik hoop dat deze foto je wat duidelijk maakt wat betreft de motor. het lijkt wel een fiets wiel wat erin zit, zoveel spaken. als laatste nog een overzichtje van 3 andere t-5 foto's die ik heb, als je er een van groter wil hebben voor je project zeg je het maar.

    btw, voor de mensen die deze foto's willen gebruiken voor iets: eerst even aan mij vragen









    Laatst gewijzigd door ReneL; 26 januari 2011 om 13:00 Reden: Foto´s in tekst geplaatst

  9. #19
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Hoi Henry,
    Gaat het om de motoren zelf (dus de Bristol Pegasus) of om de motorkappen?

    @Sander bedankt het plaatsen van de mooie foto's!

  10. #20
    Geregistreerd
    8 januari 2011
    Locatie
    Den Hoorn (ZH)
    Berichten
    631

    Standaard

    hey Edwin, ik heb er nog meer een stuk of 27 van nederlandse militaire vliegtuigen en nog wat klm vliegtuigen (dc3 dc4 constellation etc) en in totaal zijn het er meer dan 100. allemaal van mijn opa geweest. als je van een bepaald type vliegtuig mn foto's wi lzien moet je het maar even zeggen. ik heb van nederland t5, t9, s9 g1 d23 d21 c10 d16 c5d en als het goed is binnekort ook een van t8w

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •