Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Then & Now - gecrashte Bf 109

Hybrid View

Vorig bericht Vorig bericht   Volgende bericht Volgende bericht
  1. #1
    Geregistreerd
    4 september 2010
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    177

    Standaard Then & Now - gecrashte Bf 109

    Misschien toch leuk om eens een bijdrage te leveren in de vorm van een Then & Now foto.
    Vorig jaar de crashlocatie bezocht van de gecrashte BF 109 bij Cruely, Normandie, Frankrijk 1944. Waarvan gedacht werd dat deze neergestort was in Tilly-sur-Seulles.
    Met dank aan Peter Jutte voor het speurwerk naar de locatie en de oude foto!

    Dit is het resultaat:




    Hieronder nog even de 1944 foto:



    En anno 2009:


    Ik hoop dat jullie het leuk vinden

  2. #2

    Standaard

    Hallo Vincent,

    "that's the spirit".

    Helaas niet op het gebied van de Nederlandse Luchtvaart, maar de bedoeling erachter is goed.

    Heb jij de foto's gewonnen die je wilde hebben ?

    Ik heb de G-1 foto's gewonnen, dus mijn primaire doel is berijkt.

    Van de andere foto's heeft een mij bekende bieder deze gewonnen en dank zij mijn goede relaties met hem zijn deze foto's beschikbaar voor Nederlandse publikaties.

    Helaas weet ik niet wie de foto van de C-V heeft gewonnen. Die heeft overigens een voor mij verrassende verkoopprijs bereikt.

    De prijs van de G-1 foto's viel mij vreselijk mee.

    Groeten,
    Jan

  3. #3
    Geregistreerd
    4 september 2010
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    177

    Standaard

    De prijs van de G-1 foto's viel mij ook heel erg mee! Waren toch niet de minste....
    De foto van de graven op de waalhaven heb ik. Flink voor moeten betalen helaas. Viel toch een klein beetje tegen (wat prijs betreft)
    Net als het lotje met het ypenburgstationsgebouw.....die heb ik ook. Ook toch nog flink opgelopen.
    De foto's van de JU52 aan de A13 niet bemachtigd. Had ik ook niet giga hoog ingezet. Deze foto's zie je vaker langs komen. Dus ik had het een beetje onderschat en dacht dat mijn bod weg genoeg zou zijn....

    Wat betreft deze foto....tja ik heb in mijn archief nu eenmaal nog geen Then & Now Nederlandse luchtvaart foto zitten.....de Ypenburg foto van het stationsgebouw gaat zich hier natuurlijk wel prima voor lenen....dus als ik die gemaakt heb, dan zet ik deze zeker even op dit forum.

  4. #4

    Standaard

    Hallo Vincent,

    als "het lotje" dat je hebt gewonnen het lot van 5 foto's betreft weet ik nu jouw alias op Ebay en aangezien je nu weet dat ik de G-1 foto's gewonnen heb weet je ook mijn alias.

    Dus ik zal in de toekomst rekening houden met jouw belangen en hoop en verwacht dat je ook met mijn belangen rekening houdt.

    Groeten,
    Jan

  5. #5
    Geregistreerd
    4 september 2010
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    177

    Standaard

    Uiteraard hou ik ook rekening met jouw belangen....
    Gelukkig verzamel ik niet specifiek vliegtuigen waardoor we elkaars pad gelukkig niet vaak zullen kruizen. En als dat wel zo zal zijn, moeten we gewoon weer overleggen...
    Belangrijkste is nu dat je weet dat je bij elkaar kunt aankloppen als je een scan nodig hebt.

  6. #6

    Standaard

    Hoi Vincent,

    Mooi voorbeeld! Vooral de 3 foto's samen geven een prachtig beeld.

    Groet,

    Mathieu

  7. #7

    Standaard

    Leuk topic terug gevonden, iemand nog andere voorbeelden van toen en nu?
    Als het regent in mei is april voorbij.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •