Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Nieuwe secties

  1. #1

    Standaard Nieuwe secties

    Webmaster,

    een website uitsluitend voor de Nederlandse luchtvaart is interessant, maar slaat slechts voor een beperkt publiek.

    Dat is goed als je de bedoeling hebt zoveel mogelijk te delen met een select groepje mensen over de Nederlandse luchtvaart.

    Maar dit trekt geen buitenlandse (potentiele) leden van dit forum.

    Als je de bandbreedte van dit forum klijn wilt houden, dan is beperking tot Nederlands talige leden goed.

    Maar als je veel leden van dit forum wil hebben , met daaraan verbonden veel discussies, dan zal je het interessegebied moeten uitbreiden.

    Ik weet niet of je bekend met (helaas gestopte) forums zoals het Airwarfare forum of het AAW forum, maar die hadden zeer vele reacties.

    Het is een persoonlijke keuze om een website te beginnen en als je als onderwerp de Nederlandse luchtvaart kiest, kan je vantevoren inschatten dat dit slechts een (relatief) beperkt aantal leden zal opleveren.

    Mijn suggestie is derhalve twee nieuwe secties toe te voegen.

    Als eerste een hoofdstuk "De bar".

    Dit is een sectie die door vele websites wordt gebruikt voor persoonlijke mededelingen, die niets met de andere onderwerpen van doen hebben.

    Dit verstevigt zeker de band tussen de leden.

    Mijn tweede voorstel is een nieuwe sectie om postings over niet Nederlandse vliegtuigen toe te voegen.

    Dit kan bijvoorbeel zijn "Overige luchtvaarthistorie".

    Dit kan een levendige website opleveren, met helaas een backside, want dan zal de Nederlandse luchtvaarthistorie op de achtergrond komen, maar de Nederlandse leden zullen zeker zorgen dat dit onder de aandacht blijft.

    Groeten,
    Jan

  2. #2
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Hallo Jan,

    Dank je voor je suggesties.
    Met het starten van een site over Nederlandse luchtvaart heb ik zeker rekening gehouden met het feit dat dit slechts een beperkte groep mensen aantrekt.
    Wel was het een verrassing dat qua moderne luchtvaart nauwelijks mensen komen. Ik heb de indruk dat deze liefhebbers zich veel breder oriënteren.

    Er is wel een kopje voor buitenlandse luchtvaart, maar die zit wat verstopt. Ik zal deze op een later moment samen met het forum Koloniën op een betere plaats neerzetten.

    Je tip van de Bar zal ik ook uitvoeren.

    Discussies in het Engels zijn toegestaan. Maar wellicht is het beter om een paar plaatsen speciaal voor Engelstalige discussies in te richten.

    Als er mensen zijn met tips en suggesties, plaats ze gerust. Ik denk dat iedereen er belang bij heeft dat de site een groter publiek trekt.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •