Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18

Discussie: mooie fokker g.1 foto

  1. #11

    Standaard

    iK heb vanavond een telefoongesprek gehad met Cor Oostveen (de voorzitter van de Stichting G-1) en die deelde mede dat de laatst veschenen foto's (die ik allemaal gewonnen heb) nog wel verwerkt kunnen worden in het G-1 boek.

    Natuurlijk zal er ergens een grens zijn om nieuwe foto's toe te voegen, maar het is zeldzaam dat de laatste tijd zoveel nieuwe foto's opgedoken zijn en het zou zonde zijn als deze foto's niet in het boek verwerkt worden.

    De praktijk is (helaas) dat het succes van een nieuw boek voor een groot deel afhangt van nieuw fotomateriaal. Het teksttuele deel is veelal slechts bijkomst. Een boek met veel nieuwe informatie maar met weinig nieuw fotomateriaal scoort zeer veel minder.

    En naar mijn mening is uitstel van de uitkomst van een boek (niet al te lang) gerechtvaardig is als er nieuwe foto's of informatie opduiken die de waarde van het boek kunnen opkrikken.

    Groeten,
    Jan

  2. #12
    Geregistreerd
    8 november 2008
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    40

    Standaard

    Lijkt erop alsof je de foto alleen nog kan benaderen met onderstaande link.
    Tazzia2009 heeft geen objecten meer te koop als je op de verkoper druk volgen e-bay. Ook onder de onderstaande omschrijving komt de foto niet naar voren. Ik weet niet of de verkoper de foto van de site heeft gehaald.


    [QUOTE=eric7325;17851]Foto deutsches BEUTE FLUGZEUG !!! TOP FOTO !!! - eBay Fotos, Fotos, Briefe Postkarten, 1918-1945, Militaria, Sammeln Seltenes. (Eindtijd 10-dec-10 20:06:45 CET)

    Jan, wat is volgens jou een niet al te lange tijd voor het uitgeven van het G-1 boek? Wachten we een 1 maand, 2 maanden, 1 jaar? Ik ben met je eens dat er veel nieuwe foto's boven water zijn gekomen, maar je moet ergens de lijn trekken.

    Mvg, Silvester

  3. #13

    Standaard

    is gewoon te koop , je moet alleen via de duitse ebay-site zoeken. staat namelijk alleen te koop voor Duitsland (foutje verkoper , denk ik), i.p.v. internationaal.

  4. #14
    Geregistreerd
    8 november 2008
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    40

    Standaard

    Heb het gezien. Bedankt, wist niet dat dit ook kon, ik dacht dat de verkoper de foto verwijderd had. Weer wat geleerd.

    Silvester

  5. #15

    Standaard

    Hallo Silvester,

    je hebt gelijk. Er moet een grens getrokken worden.

    Wat mij betreft een maand en alles wat daarna verschijnt is jammer, maar je kan inderdaad een boek niet blijven uitstellen, omdat er steeds nieuw fotomateriaal verschijnt.

    Dat nieuwe materiaal zal dan maar moeten wachten op een herdruk.

    Waarom ik een maand genoemd heb is omdat enige foto's nog onderweg naar mij zijn en ik hoop ook de laatst verschenen foto te winnen.

    Groeten,
    Jan

  6. #16

    Standaard

    Ik heb inderdaad de laatste foto ook gewonnen en hoop niet dat ik rimu daarbij tot mijn vijand heb gemaakt.

    Groeten,
    Jan

  7. #17
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Hulde, Jan!

  8. #18
    Geregistreerd
    8 maart 2009
    Locatie
    Kampen
    Berichten
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan vd Heuvel Bekijk bericht
    Ik heb inderdaad de laatste foto ook gewonnen en hoop niet dat ik rimu daarbij tot mijn vijand heb gemaakt.
    Nee hoor Jan je hebt geen vijanden gemaakt, ik ben bij 100eu gestopt.

    gr.
    richard

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •