Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Hugo Hooftman en KLM , Rein Vogels

  1. #1

    Standaard Hugo Hooftman en KLM , Rein Vogels

    Voor mijn biografie over Hugo Hooftman ben ik op zoek naar goede bruikbnare informatie over Hugo Hooftman en zijn relatie met de KLM. Bijvoorbeeld ; ik ben op zoek naar informatie over de heer Rein Vogels. Rein Vogels was in de jaren 70 hoofd Public Relations bij de K.L.M. Ik ben op zoek naar alle beschikbare info. wellicht leeft de man nog? Hoe kan ik hem bereiken. maar ook andere informatie is altijd van harte welkom. ik bezif zelf alle cockpits en nagenoeg al de boeken die Hooftman heeft uitgegeven. Maar ik zou het leuk vinden als er mensen zijn die mij wellicht nog iets nieuws of interessants kunnen vertellen.

  2. #2
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.271

    Standaard

    Ha Andre.

    Als u alle Cockpits heeft moet u toch ook gezien hebben van de meegenomen onderdelen van de Hustler?
    En de boeken die uitgeven zijn van hem over de luchtmacht in Indië?
    Ik vind het echt niet erg om je te helpen maar als je toch haast alles heb van hem.............
    Tja, ik weet het niet hoor.

  3. #3
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.271

    Standaard

    Misschien een zetje in de goeden richting:

    Op zoek naar faamwaarde: vijftig ... - Google Boeken

  4. #4

    Standaard

    Inderdaad ik heb al erg veel van Hooftman, datb klopt. maar het is altijd het beste om toch vragen te stellen over bepaalde zaken, onderwerpen, omdat er toch zaken anders waren of lagen. Dus daarom stel ik vragen. Dat van die Hustler, inderdaad daar gingen de brokstukken om, maar omdat ik ook mensen spreek buiten dit forum om met wat andere verhalen wil ik dat aan kenners van dit Forum ook voorleggen en hun visie en mening horen. vandaar. Maar met name rein Vogels. daar heb ik dan wel eea van gelezen in de cockpits etc. maar blijft de vraag overeind of iemand nog wat van deze man weet. leeft hij nog ? is hij te benaderen etc etc. dfank !! grt andre.

  5. #5

    Standaard

    en thanks voor het zetje in de goede richting !

  6. #6

    Standaard

    Ik ben helaas nog niet veel verder. dus enige hulp zou zeer welkom zijn.

  7. #7

    Standaard

    blijkt dat deze vraag moeilijk is. kan ik me ook wel voorstellen. Heer Wunderink is een naam die eerder boven komt als je denkt aan pers voorlichting KLM. Maar toch, hoop ik dat er een "oud-gediende".. is die iets meer weet van Rein Vogels. Wat ik weet is dat hij in 1946 door Plesman zelf aangesteld werd om Pr te gaan doen voor KLM. Wunderink was van 1981 tot 1996 Hoofd van het Bureau Public Relations van KLM. Daarna Plv. Hoofd Corporate Communicatie.
    Laatst gewijzigd door Andre1967; 10 juni 2011 om 15:18

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •