Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16

Discussie: French Aircraft 1940

  1. #11

    Standaard

    Sander,

    wel, ik stop hiermee.

    Ik doe moeite om foto's op te zoeken en dat kost inderdaad moeite, want ik heb meer dan 1500 foto's. Dan de moeite om de foto's te scannen op zo'n manier dat bij reductie tot zo klein mogelijke files de foto's nog steeds goede kwaliteit hebben.

    En niet voor mijn eigen glorie, maar op verzoek van jou.

    Maar een bedankje kan er blijkbaar niet van af.

    Jan

  2. #12
    Geregistreerd
    8 januari 2011
    Locatie
    Den Hoorn (ZH)
    Berichten
    631

    Standaard

    hoh sorry, ik ben inderdaad een bedankje vergeten, ik dacht bij iedere foto wow, maar heb dat niet opgeschreven. en als iemand niet weet welk soort vliegtuig het is en ik weet dat toevallig wel dan vind ik dat ik dat diegene moet vertellen zodat hij dat ook weet. het was niet mijn bedoeling je boos te maken. en de kwaliteit is super! dus nogmaals sorry, en ontzettend bedankt voor de foto's ze zijn echt heel mooi.

  3. #13

    Standaard

    Sander,

    verontschuldiging geaccepteerd.

    Je doet er inderdaad goed aan om toestellen correct te identicieren.

    Maar je moet ook begrijpen dat iemand die zijn eigen foto's belangeloos ter beschikking stelt in het belang van de luchtvaartenthousiasts op zijn minst een bedankje verwacht daarvoor.

    Een tip om foto's in een zeer goede kwaliteit te tonen is om ze in 1200 dpi TIFF files te scannen en ze dan om te vormen in een JPG file met een breedte van 800 of 1000. Dan krijg je een file van geringe grootte met nog steeds een goede kwaliteit.

    Jan

  4. #14
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.271

    Standaard

    We zijn gewoon jaloers op je foto collectie Jan


  5. #15
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Ik had nog geen gelegenheid gehad om te reageren! Maar wat een prachtfoto's, bedankt voor het plaatsen!

  6. #16

    Standaard

    Hoi,

    Inderdaad, prachtige foto's!! Ik waardeer het bijzonder dat Jan en alle andere mensen die foto's plaatsen daar de tijd en moeite voor nemen!!

    Groet,

    Mathieu.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •