Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: ROTTERDAM zat 16 april 2011: Luchtvaartbeurs, Dakota-vluchten, platformtours...

  1. #1

    Arrow ROTTERDAM zat 16 april 2011: Luchtvaartbeurs, Dakota-vluchten, platformtours...

    Wederom een Rotterdamse Luchtvaartbeurs in de stationshal in 2011!

    Toegang is wederom gratis, net als de platformtours. Parkeren gratis voor wie de instructies goed volgt.

    DAKOTA-rondvluchten tijdens de Luchtvaartbeurs! Klik op de directe verkorte link DDA Classic Airlines van het officiele DDA Classic Airlines voor meer informatie.

    Meer informatie over de luchtvaartbeurs Rotterdam:
    http://airnieuws.nl/dsc/dsc.html
    en / of
    http://www.scramble.nl/dsc.htm .


    16 april 2011 10.00 - 16.00 Rotterdam The Hague Airport

    De Rotterdamse luchthaven is gelukkig weer bereid om diverse ruimten in het terminalgebouw beschikbaar te stellen voor de DSC.

    Airnieuws, Scramble en Rotterdam The Hague Airport nodigen jullie daarom van harte uit om op zaterdag 16 april naar de luchthaven te komen.

    Zoals jullie gewend zijn kunnen jullie bij ruim veertig stands terecht om allerlei luchtvaartgerelateerde verzamelobjecten te kopen en verkopen, zoals foto’s, dia’s, tijdschriften, boeken, vliegtuigmodellen en vele andere zaken.

    De tafels zullen net als vorige keren in het luchthavengebouw opgesteld worden in de passagehal en op de tussenverdieping naast het restaurant.

    Dat restaurant is natuurlijk de ideale locatie voor het bijpraten met vrienden en trips te plannen voor komende zomer.

    Gedurende de dag zullen er - uiteraard onder voorbehoud - weer rondritten ‘achter de schermen’ over het platform en de runway georganiseerd worden.

    Tafels kunnen gereserveerd worden voor een prijs van €20,- en zijn alleen beschikbaar bij betaling vooraf.
    Om één of maximaal twee tafels te reserveren kun je contact opnemen met Rob Tempel (zie contactgegevens op de links).

    Er is nu nog slechts een ZEER beperkt aantal tafels over, dus wees er snel bij!

    Toegang tot de Dutch Spotters Convention is gratis.

    Als je parkeert op de terreinen voor lang parkeren (P3 of P1), dan kun je je inrijkaart kosteloos laten omzetten in een uitrijkaart voor gratis parkeren.
    Dit aanbod geldt NIET voor de andere parkeerterreinen!

    Rotterdam The Hague Airport is ook bereikbaar per openbaar vervoer, met bus 33 van het Centraal Station, en bus 50 van RandstadRail station Meijersplein.

    Zie http://www.rotterdamthehagueairport.nl voor meer informatie.
    Laatst gewijzigd door stratofreighter; 21 maart 2011 om 23:52
    Fokker maandelijkse updates in 2024: klik op Fokkernews

  2. #2
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.271

    Standaard


    Daar kom ik graag, als de gezondheid het toelaat.
    Kan ik de schilderkunst van de heer Nijssen weer bewonderen
    Laatst gewijzigd door Verbeek; 22 maart 2011 om 07:19

  3. #3
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Helaas, ben ik verhinderd! Komt er eind van het jaar weer een vervolg?

  4. #4

    Standaard

    Het is nog niet helemaal duidelijk wanneer de eerstvolgende DSC-luchtvaartbeurs wordt gehouden, maar zeer waarschijnlijk zal dat niet op Rotterdam The Hague Airport zijn.
    Rotterdam wordt nu alleen nog in de lente gedaan.
    Fokker maandelijkse updates in 2024: klik op Fokkernews

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Verbeek Bekijk bericht

    Kan ik de schilderkunst van de heer Nijssen weer bewonderen
    Ik heb het nog even nagevraagd: Dhr Nijssen heeft inderdaad weer een stand op Rotterdam Airport!
    Fokker maandelijkse updates in 2024: klik op Fokkernews

  6. #6
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stratofreighter Bekijk bericht
    Ik heb het nog even nagevraagd: Dhr Nijssen heeft inderdaad weer een stand op Rotterdam Airport!

    Mooi zo!


  7. #7
    Geregistreerd
    1 april 2011
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    522

    Standaard

    Was helaas niet in de gelegenheid om de beurs te bezoeken. Kan iemand verslag doen of het een geslaagde beurs was?

  8. #8
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.271

    Standaard

    Voor mij was die weer geslaagd.
    Gesproken met luchtvaartschilder, de heer Nijsen en het boek vliegeld Bergen gekocht bij Rob.
    En op een andere stand 4x Putnam's gekocht.
    Zelfs mijn vrouw vond het gezelig.

    Voor mij dus:

  9. #9
    Geregistreerd
    25 februari 2009
    Locatie
    Leusden
    Berichten
    655

    Standaard

    Ben ook geweest, een mooi boek over de KNILM (van Hagens) gevonden. Nog met een aantal oude spotters herinneringen opgehaald.
    Mijn mening- zeer geslaagd!

  10. #10
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Verbeek Bekijk bericht
    Voor mij was die weer geslaagd.
    Gesproken met luchtvaartschilder, de heer Nijsen
    Dat moet dus zijn: de heer Nijssen, mijn excuus.

    Het werk | punt.nl: Je eigen gratis weblog, gratis fotoalbum, webmail, startpagina enz

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •