Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Welke flightsimulator?

  1. #1
    MartienR Guest

    Standaard Welke flightsimulator?

    Hallo allemaal!

    Dit is mijn eerste bericht op dit forum en ik kom meteen met een vraag.
    Ik zal me hier niet voorstellen want daar is wellicht een ander gedeelte voor ingericht. Ik zou het leuk vinden om eens met een flightsimulator aan de gang te gaan. Nog niet zo'n heel ingewikkeld model omdat ik een beginner ben natuurlijk. Het moet natuurlijk wel een simulator zijn waar een beetje bekende vliegtuigen vliegen zoals bijv. KLM en Transavia waarvan ik filmpjes op YouTube heb gezien. Wat is dan voor mij een leuke simulator?
    Ik hoor graag wat jullie mij aanraden. Oh ja, zijn er ook simulators in de Nederlandse taal?
    Alvast hartelijk dank!

    Groetjes MartienR
    Laatst gewijzigd door MartienR; 4 april 2011 om 20:20

  2. #2

    Standaard

    Hoi Martien,

    Simulatoren zijn in moeilijkheid in te stellen.
    Voor burgerluchtvaart is de simulator van Microsoft aan te raden.
    Hou je ook nog van wat schieten dan is voor de 2e WO IL-2: 1946 een aanrader Overigens is van de IL-2 serie net Cliffs of Dover uit, maar die heeft veel minder vliegtuigen en is op het moment vrij zwaar voor je PC.
    Heb je meer met straaljagers, dan kun je o.a. Lock on proberen.
    Dat zijn wel de grote namen in de drie genres.
    Simulatoren zijn meestal in het engels en enkele andere grotere talen, zelden in het Nederlands.

    Een tip: kies een behoorlijke joystick, van een hele goedkope krijg je spijt.

  3. #3
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.271

    Standaard

    Met passagier toestellen kom je gelijk in de moeilijke sector terecht.
    Die van Microsoft en Xplane.
    Ik zelf vond Il-2 1946 goed, wat simpler van opzet (game) en ook leuk via internet met andere samen te spelen.
    Clifs of Dover is nog niet echt klaar, te veel probleemen met de grafische settings.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •