Pagina 1 van 7 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 64

Discussie: Bijeenkomst NLF-ers??

  1. #1

    Standaard Bijeenkomst NLF-ers??

    Hoi,

    Jan Wullink vraagt zich in een ander draadje af of het ook leuk zou zijn om een treffen te hebben van de mensen die hier op het forum actief zijn.
    Lijkt mij een leuk iets, ben ook wel benieuwd wie er achetr de namen zitten. Maar zijn er meer mensen die het leuk zouden vinden? En zo ja, wat hebben ze in gedachten t.a.v. plaats, tijd etc. Misschien heeft Jan wel plaats in de vesting waar hij zijn collectie ten toon stelt, lijkt me interessant die eens te bekijken. Als tijd lijkt mij september wel iets, iedereen terug van vakantie en vlak voor het forum winterseizoen.
    Zomaar wat suggesties, misschien heeft iemand anders andere/betere suggesties.

    Ben benieuwd!!

    Groet,

    Mathieu.

  2. #2
    Geregistreerd
    25 februari 2009
    Locatie
    Leusden
    Berichten
    655

    Standaard

    Prima idee!
    'Ergens' in midden-nederland-"Soesterberg" (de bakermat tenslotte) of Zestienhoven om maar wat te noemen-dat is wellicht ook een optie. wel goed bereikbaar voor iedereen.

  3. #3
    Geregistreerd
    1 maart 2009
    Locatie
    Bergschenhoek
    Berichten
    345
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Leuk idee,
    Soesterberg zou zomaar een aardige locatie kunnen zijn, maar je hebt daar dan ook een plek nodig om wat bij te kletsen, of misschien wat leuke spullen te laten zien, cq. bekijken.
    Lijkt me prima gedachte om de komende tijd wat uit te werken.
    Groeten
    Stef

  4. #4
    Geregistreerd
    8 januari 2011
    Locatie
    Den Hoorn (ZH)
    Berichten
    631

    Standaard

    Ehm, sinds wanneer heet ik Jan Wullink?
    ja ik denk dat ergens in het midden van het land een goede plek is, voor iedereen gemiddeld even ver reizen als het nog bij het mlm zou zijn is dat natuurlijk al helemaal fantastisch. maar hoe we dat voor elkaar kunnen krijgen weet ik echt niet.

  5. #5
    Geregistreerd
    25 juni 2010
    Locatie
    The dark side of the moon
    Berichten
    5.239

    Standaard

    Soesterberg is prima , maar wie gaat daar wat zoeken ?
    Ik kan alleen wat organiseren in fort Spijkerboor of ( onder voorbehoud ) in fort Veldhuis ( museum van de aircraft recovery group ).
    September lijkt me een mooie maand om zoiets te doen .
    Er is in iedergeval genoeg animo voor , dus we hopen op een grote opkomst .
    Laatst gewijzigd door jan wullink; 22 mei 2011 om 18:40

  6. #6

    Standaard

    Als er zo'n bijeenkomst wordt georganiseerd kan je ook op mij rekenen (en mijn neefje, anders kan ik erniet komen).

    Tijdstip ? September lijkt mij OK.

    Dag ? Aangezien de meesten van jullie nog werken lijkt mij een zaterdag het meest voor de hand liggende.

    Plaats ? Het liefst iets gerelateerd aan de luchtvaart.

    Maar alles valt of staat met het vinden van iemand die bereid is zoiets te organiseren. Maken van de afspraken, regelen van de eventuele financiele kosten en dus ook het innen van de daaruit volgende bijdragen van de leden van dit forum. Qua kosten denk ik aan eventuele entreekosten en kosten voor het regelen van een kopje koffie bij de aanvang van de bijeenkomst en eventueel een broodmaaltijd.

    Iemand moet zich opwerpen als woordvoerder van het forum die iedereen welkom kan heten bij de bijeenkomst en het plan van verdere actie kan uitleggen. dus een agenda voor de bijeenkomst.

    Jan

  7. #7
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Dat is een erg leuk idee! In september kan ik helaas niet. Ik zou dus eerder voor oktober kiezen, of midden augustus zou evt nog kunnen.

  8. #8
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.271

    Standaard

    Tja, Soesterberg is natuurlijk wel erg leuk, centraal voor allen, vermoed ik.
    En vliegveld Zestienhoven is ook altijd leuk, maar dat kan vermoed ik wel eens wat kosten.

  9. #9
    Geregistreerd
    25 februari 2009
    Locatie
    Leusden
    Berichten
    655

    Standaard

    Daar heb je denk ik wel een punt, S' berg zou wel mooi zijn- is er iemand onder ons die de 'juiste' connecties heeft om uit te vissen of het zou kunnen in't MLM ?

  10. #10
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Lijkt mij ook een leuk idee.
    Ik zou een poll kunnen opzetten waar mensen uit spetember en oktober (of beide) kunnen kiezen.

    Op zich kan afspreken in het MLM gewoon. Tenzij mensen iets speciaals willen regelen

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •