Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Schiphol Rondleidingen 1930-1967

  1. #1

    Standaard Schiphol Rondleidingen 1930-1967

    Voordat het nieuwe schiphol, het tegenwoordige Schiphol Centrum geopend werd, was er de mogelijkheid op het oude Schiphol Oost rondleidingen te krijgen. Ik heb daar al wat info over kunnen vinden, als ook wat "klasse"foto's op internet. groepjes mensen die dan voor een KLM kist op de foto werden gezet.

    Het enige wat ik nog weet is dat wij op die uit wuif galerij naar beneden keken en dat voor ons de Connies stonden vlak voor hun vertrek. Er was ook nog een souvenirs winkeltje op de plek waar de gedenksteen was geplaatst voor de Heer Dellaert. Op zo’n Zondag op Schiphol kon je op de begane grond naar de plaats lopen waar je vaak in de rij moest staan om mee te kunnen in zo’n wagentje om dan langs de rand van het platform te rijden. Bij een geparkeerd vliegtuig werd halt gehouden om een groepsfoto te maken.En het was in die tijd zo dat dat moment voor heel veel mensen het hoogtepunt van die dag was, het poseren zo dicht bij een vliegtuig ! Als een kostbaar document ging de foto die was genomen, eenmaal thuisgekomen van hand tot hand !



    Zijn er mensen op dit forum die behalve bovenstaande.. ook wat meer info te vertellen hebben ?
    Laatst gewijzigd door Andre1967; 25 mei 2011 om 15:54

  2. #2
    Geregistreerd
    25 juni 2010
    Locatie
    The dark side of the moon
    Berichten
    5.239

    Standaard

    Een foto van mij op Schiphol in de jaren zestig , ik was toen een jaar of zes.
    Laatst gewijzigd door Arjan; 26 mei 2011 om 16:24

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •