Pagina 8 van 12 EersteEerste ... 6 7 8 9 10 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 120

Discussie: Vooraankondiging D.XXI boek

  1. #71

    Standaard

    Ik heb het boek inmiddels ook ontvangen.

    Het boekje van Hugo Hooftman en de Dutch Profiles uitgave over de D-21 vallen in het niet hierbij.

    Wat een pracht serie boeken van Lanasta, Nu nog deel 2 van de Fokker G-1.

    Er is echter een ding wat ikmoet rechtzetten.

    De foto van de 307 en de 231 onderaan blz. 187 stamt niet uit mijn foto-collectie. De foto stamt uit de collectie van Herrn Burgholz.
    Een publiceerbare scan van deze foto is aan mij beschikbaar gesteld door de Bf-109 expert Dr. J. Prien, met de toestemming deze te (laten) publiceren. Uiteraard met bronvermelding (Collectie Burgholz-via J.Prien).

    Jan

  2. #72

    Standaard

    Hallo Jan.

    Oei, ja, ik herinner me nu dat je zoiets bij die foto had vermeld. Ik ben dat helaas vergeten te verwerken. Mijn excuses aan de heren Burgholz en Prien. Kan ik hen misschien een berichtje sturen?

    Peter

  3. #73

    Standaard

    Hallo Peter,

    natuurlijk kan ik je in contact brengen met Jochen Prien, maar ik denk dat dit niet hoeft.

    Ik heb Jochen Prien een behoorlijk zeldzaam album van JG 26 uit 1940-41 geschonken (de meeste piloten van JG 26 zijn in Rusland gesneuveld en er zijn weinig vroege albums meer over na de geallieerde bombardementen).

    Jochen zal de ommissie van de correcte vermelding van de eigendom van de foto zeker over het hoofd zien.

    Ik had dat album gekocht omdat het vijf foto's bevatte van Duitse G-1's en een aantal foto's van buitgemaakte Joegoslavische vliegtuigen. De rest van het album met de Bf-109 foto's had weinig waarde voor mij en ik vond dat het album in betere handen was van Jocken Prien.

    Ik heb Jochen Prien persoonlijk ontmoet bij een bijeenkomst bij Wim de Meester tijdens een bezoek van Larry Hickey voor zijn EOE (Eagles over Europe) project.

    Jan

  4. #74

    Standaard

    Edwin,

    mijn excuses, ik kijk ook zeker uit naar deel 2 van de Fokker C-V in de Lanasta serie boeken.

    Jan

  5. #75

    Standaard

    Hallo Jan,

    Dan laten we het er maar bij. Fijn dat je het een mooi boek vindt!

    Peter

  6. #76
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan vd Heuvel Bekijk bericht
    Edwin,

    mijn excuses, ik kijk ook zeker uit naar deel 2 van de Fokker C-V in de Lanasta serie boeken.

    Jan
    Bedankt Jan ik hoop dat er zo nog wel een paar mensen zijn! Het beloofd in ieder geval een mooi boek te worden, maar het zal wel eind 2013 worden denk ik.

    Groeten,
    Edwin

  7. #77

    Standaard

    Hoi Peter,

    Gisteren eindelijk je boek opgehaald, en inmiddels uit gelezen. Prachtig boek, voelde me weer net die kleine jongen die voor het eerst een Hooftman boekje las!
    Heb je toevallig nog plannen om nog meer boeken te gaan schrijven? Zou mooi zijn als er ook zo'n mooi boek over de C.X zou komen.

    Groet,

    Mathieu.

  8. #78

    Standaard

    Hallo Mathieu,

    Bedankt voor het mooie compliment. Ik wil zeker wel meer gaan schrijven. Wat mij betreft hoeft het niet per se een mei 1940-onderwerp te zijn. Ik weet het nog niet.

    Peter

  9. #79
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fogg Bekijk bericht
    Hallo Mathieu,

    Bedankt voor het mooie compliment. Ik wil zeker wel meer gaan schrijven. Wat mij betreft hoeft het niet per se een mei 1940-onderwerp te zijn. Ik weet het nog niet.

    Peter
    December '41 dan? :-)

  10. #80
    Geregistreerd
    7 februari 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    204

    Standaard

    Is er eigenlijk al een boek over de Automobiel en Vliegtuigenfabriek Trompenburg?

    En dan met name de vleigtuigen

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •