Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 11 t/m 12 van 12

Discussie: Luchtvaartboeken schrijvers van tussen 1900 en 1960

  1. #11
    Geregistreerd
    8 mei 2011
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    174

    Standaard

    Andre,

    Waarom niet verder gaan met uitzoeken bij beide heren. Enkele en alleen omdat ze fout waren, vind dat eigenlijk geen reden. Tja, ze waren dan wel fout. De meeste lezers die je boek waarschijnlijk zullen lezen hebben de oorlog en de periode daarvoor niet bewust meegemaakt. En daarnaast ondanks hun foute verleden zijn het wel schrijvers op luchtvaartgebied in het Nederlandse taalgebied.

    Trouwens, beperk je het met alleen tot Nederland. Want ook net over de grens in België waren Nederlands talige schrijvers actief. Eén daarvan was Andre ver Elst die toch ook een aantal boeken heeft uitgebracht. Wat ik weet over Andre ver Elst is dat hij in 1935 in Leuven geboren is en in 2002 overleed in Zemst na ziekte.

  2. #12

    Standaard

    Dag Louis, je hebt natuurlijk een goed punt. Ik ben al bezig met een hoop schrijvers wat na te trekken. Ik wil in mijn Hooftman biografie een gedeelte benutten om ook andere nederlandse schrijvers voor het voetlicht te halen. Hiertussen wil ik dan Hooftman op een bepaalde wijze neerzetten. dat geeft een nuttig, goed en algemeen beeld over eea. Vandaar dat ik op dit forum wat vragen stel over andere schrijvers in de periode e ook de periode van voor Hooftman. De pioniers van Nederland zoals een Hegener. Maar ik heb gelukkig al wat materiaal maar ben altijd blij met wat meer info. hartelijk dank daarvoor. Ben blij met je reactie.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •