Pagina 2 van 7 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 69

Discussie: Fokker G-1 deel 1 is verschenen

  1. #11
    Geregistreerd
    29 februari 2008
    Locatie
    P.B.Pouw
    Berichten
    932

    Standaard

    Oke even terug naar het boek.

    Wat zal dit boek voor invloed hebben op de prijs van de Hugo Hooftman G1 boeken ?

    Misschien een leuke wedstrijd :

    Wat is het laagste hoogste bod op een Hooftman G1 boek zeg over 6 maanden ?

    of is het hoogste laagste bod...............

  2. #12

    Standaard

    Hoi Pim,

    Wat is de prijs die er te winnen valt?

  3. #13
    Geregistreerd
    25 juni 2010
    Locatie
    The dark side of the moon
    Berichten
    5.239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mathieu Bekijk bericht
    Hoi Pim,

    Wat is de prijs die er te winnen valt?
    Gratis toegang tot het MLM

  4. #14
    Geregistreerd
    1 april 2011
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    522

    Standaard

    de eerste of de tweede druk van het gele G-1 boekje; dat scheelt wel een slok op een borrel

  5. #15

    Standaard

    dat scheelt het zeker. Een waardevermindering van 50% trof je voorheen alleen nog maar aan bij Amerikaanse huizen, maar is nu ook voor G-1 boekjes pre 2011 een feit.
    Iets anders: natuurlijk kent het boek onvolkomenheden. Op de website van de Stichting is daarom een pagina aangemaakt: Uw recensie waarop alle kritiek, aanvulling, correcties en waarderingen kunnen worden geplaatst. Maak er van harte gebruik van, het is de bedoeling om de correcties mee te nemen voor een verdere druk.

    Als je het boek nog niet hebt, dan is het gewoon nog bij de Stichting te bestellen via onze website Welkom!. Indien u donateur bent (of wordt voor 29.50 per jaar) dan kost het boek 33,-. Anders 36,95.

    Hartelijke groet,
    Jan Grisnich

    PS. Boek uitgeven over luchtvaart bij Lanasta is een aangeraden keuze...!

  6. #16
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Locatie
    Noorwegen
    Berichten
    250

    Standaard

    Gefeliciteerd. Verheug me om het bij mijn volgende bezoek aan Nederland te mogen zien. Groetjes
    Rob
    Spikkestad, Noorwegen

  7. #17

    Standaard

    Ik was (en ben nog steeds) zeer blij met de boekjes van Hugo Hooftman, maar wacht tot het tweede deel van het G-1 boek van de Stichting verschenen is en dan kan je de Hugo Hooftman boekjes bewaren voor de foto's die niet in de boeken van de Stichting staan, maar voor informatie over de G-1, richt je dan op de boeken van de Stichting.

    En ik sluit mij aan bij de aanbeveling van Jan Grisnich. Ik heb de uitgever van Lanasta persoonlijk onmoet en niet alleen is hij een aardige man, maar ik heb begrepen dat hij luistert naar de wensen van de autheur of autheurs en dan met zijn expertise goede adviezen geeft om aan deze wensen tegemoet te komen.

    Een van de redenen van het uitstel van het eerste deel van het G-1 boek was dat de vorige uitgever niet bereid was te voldoen aan de wensen van de autheur(s), maar zijn eigen ideeen had en daar niet van af wilde wijken.

    Jan

  8. #18
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    230
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Ik ben het eens met beide Jannen.
    Jantinus Mulder, eigenaar van LANASTA, is een bewogen man.
    Denkt niet direct aan zijn winst, maar wil met zijn liefde voor de scheep- en luchtvaart en serie mooie boeken op de markt zetten.
    Hij heeft lef en krijgt het voor elkaar om in korte tijd een serie, welke onze interesse heeft, uit te geven.
    Eerst het boek over de C.V, onlangs over de G.1 en de delen 2 van beide volgen nog, maar eerst nog een deel over de D.XXI van de hand van Peter de Jong, dat verschijnt over enkele maanden en is een absolute aanrader.
    En........mogelijk nog het boek van Jan Grisnich over de Fokker D XVII en overige Fokkertjes.
    Hij zoekt nog een schrijver voor een boek over de Fokker C.X
    Eerder verschenen er maar liefst drie boeken geschreven door Bart Rijnhout over de Marineluchtvaartdienst in de Oost, zie folder.
    Ook nog Luchtbrug Market Garden van dezelfde schrijver zit in de collectie.
    Nadere info op de site Lanasta // Home

    Kortom, Jantinus Mulder, nagenoeg mijn buurman, wilde ik bij deze even in het zonnetje zetten.

    Met groet, Ger

  9. #19
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.271

    Standaard

    De boeken uitgegeven door Lanasta over luchtvaart, zijn wat mij betreft aanraders.
    Van de boeken die Koolhoven426 hierbovenn beschrijf komen ook echt in mijn collectie!

  10. #20
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    230
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Klein foutje: de twee delen "Wachters boven het Stenen Tijdperk" moeten nog uitkomen.

    Ger.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •