Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 7 8 9
Weergegeven resultaten: 81 t/m 86 van 86

Discussie: Ned.Vliegtuig Encyclopedie H.Hooftman.

  1. #81

    Standaard

    Ik vraag nu al een keer of 4 of G-1 reaper er nog is ... zal wel niet denk ik zo. Krijg geen enkel antwoord. Beetje jammer. iemand van jullie die iets meer weet over een waarschijnlijk ( ...) manuscript van Hooftman in 20 velletjes. Ik ben met zijn biografie al een tijdje druk en heb voor 100% zekerheid al zeer zeldzaam spul aan niet uitgebrachte manuscripten maar ik ben natuurlijk ook benieuwd naar ander nieuws. dus als iemand iets weet, aarzel niet en meld het alstublieft. Overigens voor degenen die het willen weten de biografie vordert goed, maar is een zeer, zeer tijdrovende klus. dus ik heb daar zeer zeker nog de tijd voor nodig. maar het wordt smullen.

  2. #82
    Geregistreerd
    30 januari 2010
    Locatie
    Zutphen
    Berichten
    76

    Standaard

    Beste Andre1967,

    Ik kan je er niet aan helpen! Wel succes gewenst met de biografie! Weet je soms al wanneer het eventueel uit komt?

  3. #83
    Geregistreerd
    25 juni 2010
    Locatie
    The dark side of the moon
    Berichten
    5.239

    Standaard

    Een envelop waar je vroeger de vliegtuigparade in thuis kreeg.
    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)  
    Laatst gewijzigd door Mathieu; 11 maart 2018 om 11:08

  4. #84

    Standaard

    Ik heb nu de afgelopen 2 jaar ontzettend veel research gedaan naar Hooftman en zijn nalatenschap. Heb het geluk gehad heel interessante personen te hebben gevonden en ook te kunnen interviewen. Heb een uitstekende band met de familie van Hugo opgebouwd en ben daar zeer dankbaar voor. De biografie deel ik in naar allerwaarschijnlijkheid op een klassieke manier; op tijdsperiode. Maar per periode is zoveel te zeggen en te schrijven. Ook de jaren in Indie zullen een apart deel van het boek worden met foto's. Daarna de jaren 50 en zijn artikelen indie jaren met foto's. ook de jaren 60, de Cockpit jaren daar ben ik nu aan bezig. Het laatste gedeelte; de molen in dieden en zijn overlijden is redelijk uitgeschreven. Heb zijn graf bezocht en een aantal van zijn plaatsen waar hij gewoond heeft. Achterin het boek wil ik een detail bibliografie van al zijn boeken, cockpits en Vliegtuigparades. maar ook wat interviews met Thijs Postma en Bart vd Klaauw (gehouden in 1995 mussenplaats) andere heel erg interessante personen wil ik plaatsen. Dus ik ben nog wel even bezig, maar er zit onmiskenbaar al een bepaalde lijn in het geheel. maar .. ik ben er nog niet. Zo ben ik uiteraard nog op zoek naar mensen die foto's hebben waar Hooftman op staat in de jaren 80. Iedere info hoe klein ook is en blijft welkom. Alhoewel ik al ontzettend veel in mijn Hooftman-archief heb.
    Laatst gewijzigd door Andre1967; 7 november 2012 om 19:59

  5. #85
    Geregistreerd
    29 februari 2008
    Locatie
    P.B.Pouw
    Berichten
    932

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Andre1967 Bekijk bericht
    Ik vraag nu al een keer of 4 of G-1 reaper er nog is ... zal wel niet denk ik zo. .
    Misschien omdat hij vader geworden is ??

    Zie forum, Bar sectie

  6. #86

    Standaard

    Hmmm dat zou een reden kunnen zijn..... een prachtige heugelijke gebeurtenis. Dat verklaart natuurlijk een hoop. maar goed, als je niet alles sub-forums langsgaat en leest weet je natuurlijk niet alles en heb je wel eens een vraag her en der. Doesn't matter.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •