Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12

Discussie: Uitfasering en sloop KLM Super-Constellations

  1. #1

    Standaard Uitfasering en sloop KLM Super-Constellations

    Ik weet niet goed of zo'n vraag al eerder op dit forum is gesteld; maar zijn er mensen op dit forum die mij wat foto's van de sloop en uitfasering van KLM Super connies kunnen mailen ?

  2. #2

    Standaard

    En natuurlijk als er mensen zijn die verhalen of weetjes kunnen vertellen van dit helaas trieste hoofdstuk in de KLM Connie geschiedenis dat zou interessant zijn.

  3. #3

    Standaard

    Meestal stel ik toch de wat lastigere vragen heb ik de indruk . maar laten we hopen dat we nog lieden zijn die nu nog wat wetenvan die periode.

  4. #4
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Andre1967 Bekijk bericht
    Meestal stel ik toch de wat lastigere vragen heb ik de indruk .................................................. .......
    Echwel!


  5. #5

    Standaard

    niemand dus ...

  6. #6
    Geregistreerd
    29 februari 2008
    Locatie
    P.B.Pouw
    Berichten
    932

  7. #7

    Standaard

    Daar ben ik ook al jaren actief op, alleen inderdaad ook niemand die meer leuke, foto's interessantheden etc heeft en of wil delen. is dus moeilijk onderwerp. maar dat begrijp ik natuurlijk..... dat KLM forum is een prima idee en initiatief alleen te kleinschalig qua mensen en resultaten als je het mij vraagt. terwijl er denk ik zo verschrikkelijk veel over onze nationale trots te laten zien is. Anders dan de standaard plaatjes.

  8. #8

    Standaard Uitfasering KLM Super Constellations

    Mijn ex vond nog foto's, en zie wat er opeens boven komt:

    Een rij Connies, deels al in cocon, op Schiphol.
    De foto is genomen vanuit een startende Viscount, naar ik aanneem vanaf baan 19, toen de enige Runway One Niner.

    De maand er op volgend zou ik voor het eerst op de Tracker beginnen.

    Ik zal tijdens het nemen van deze foto wel iets gedacht hebben van : "Hier zal ik vast nooit meer op komen te vliegen".

    Dat klopte.
    De datum weet ik nog precies. De dag er voor was ik meerderjarig geworden.
    Niet omdat het mijn verjaardag was geweest, maar omdat ik door te húwen onder de 21 schoksgewijs meerderjarig was geworden.
    Tja...

    Ik ben wel blij met deze foto!






    Tracker.

  9. #9

    Standaard

    Schitterende zeg! de eerste keer van mijn leven dat ik zo iets zie van de buiten gebruik gestelde Connies van KLM. wat is er toch een ontzettende hoop veranderd zeg. heel hartelijk dank voor deze fantastische opname.

  10. #10

    Standaard

    Beste Andre,

    Ik ben blij dat de foto je verheugt, maar ik heb hem niet speciaal voor jou hier geplaatst.
    Het onderwerp van dit topic sloot er gewoon het beste bij aan...

    Daarbij moet ik even streng tegen je doen omdat je in een eerder bericht een groep nogal makkelijk weg zette als 'niet willenden'.

    Citaat: "---inderdaad ook niemand die meer leuke, foto's interessantheden etc heeft en of wil delen. is dus moeilijk onderwerp. maar dat begrijp ik natuurlijk..... dat KLM---".

    Het woord wil bevalt me hier niet erg in, en is onverstandig.
    Iemand die zich onterecht aangesproken voelt zal je weinig meer toesturen...

    Grt, Tracker.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •