Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Unieke verzameling aangeboden

  1. #1

    Standaard Unieke verzameling aangeboden

    Hallo allemaal, ik ben al jaren bezig geweest met het verzamelen van Nederlands vliegtuigmateriaal van voor 1940. Door priveomstandigheden ben ik genoodzaakt een groot gedeelte van de collectie te verkopen. Het geld is nodig om mijn advocaatkosten te betalen. Het gaat om de persoonsgebonden onderdelen van mijn collectie, daarin zitten verschillende vliegerboekjes, een vliegbewijs, foto's en ander op naam gesteld documenten. Allemaal van uit de periode 1920 tot 1940.
    Ik biedt het voordat het naar een handelaar gaat, jullie eerst aan. Liefst verkoop ik alles in 1x aan een verzamelaar, zodat het materiaal bij elkaar blijft. Het gaat weg voor een eerlijke prijs, dus mensen zonder liquidemiddelen hoeven niet te reageren.
    Daarnaast heb ik nog twee houten propellers, een Heine-proppeller en een propeller van de Fokker F-7, die vroeger bij het theehuis op Soesterberg heeft gestaan. Mail me even op mijn persoonlijke account. Groetjes M.

  2. #2

    Standaard

    Goedemorgen,

    Het is alweer een paar jaar geleden dat je de propellers aanbood, maar ik ben wel benieuwd of ze nog te koop zijn.

    Groeten,

    Dick Funcke
    dick@funcke.com

  3. #3

    Standaard

    die oude documenten doe je toch niet bij het oud papier?
    Denk aan crash 40-45 Alsmeerderbrug. Wij handelen niet in erfgoed maar eren de persoon en het verhaal!

  4. #4
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amonhorus Bekijk bericht
    ............................................. dus mensen zonder liquidemiddelen hoeven niet te reageren. .................................................. ....
    Ik heb dus ook niet gereageerd, want ook bij mij sloeg de recessie toe
    Maar ben toch wel nieuwsgierig door wie en wat er gekocht is (het gaat mij natuurlijk geen don#er aan, maar toch ;-) en zien we misschien hier, op het forum, daar wat van terug?

  5. #5
    Geregistreerd
    25 juni 2010
    Locatie
    The dark side of the moon
    Berichten
    5.239

    Standaard

    Ik heb ooit eens een lijst opgevraagd van wat hij aanbiedt
    Zeer mooie items uit de Nederlandse luchtvaart van voor 1940 waaronder een aantal vliegbrevetten .
    Maar ook bij mij sloeg de recessie toe . dus tot koop ben ik niet overgegaan helaas .

  6. #6
    Geregistreerd
    1 april 2011
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    522

    Standaard

    Het zijn mooie verzamelitems, maar van de prijzen sloeg ik steil achterover. Dat heeft niets met de recessie te maken.

    Bij verzamelaars geldt kennelijk wat de gek ervoor geeft.

    Ik ben ook benieuwd of het spulletje is verkocht

  7. #7

    Standaard

    Onze stelregel
    Wij geloven in het bewaren van hollands erfgoed. Helaas kan dat niet ten koste van alles. Verzamelaars die eigenlijk speculanten zijn, helpen we niet graag.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •